Beste Tweakers,
Ik sta op het punt mijn nieuwe appartement te betrekken
en ten aanzien van de aan te schaffen TV twijfel ik nog tussen de LG 55LB730V of de Panasonic Viera TX-55AS650E
Als ik kijk naar de specificaties van beide televisies dan heeft de Panasonic Viera TX-55AS650 een 1200 Hz full led IPS paneel vs. de LG 55LB730V met een 800 Hz en eveneens een full led IPS paneel.
De Panasonic Viera TX-55AS650 heeft alleen global dimming
terwijl de LG 55LB730V ook local dimming
ondersteund. De Panasonic schijnt als ik de reviews her en der lees wat betere kleurweergave te hebben en makkelijker te kalibreren zijn maar de reviews over de LG zijn wat dat betreft ook niet verkeerd...
Ik zit op circa 4,2 meter afstand van het paneel, wat is volgens jullie de betere keus, de Panasonic met 1200 Hz paneel en global dimming of de LG met 800 Hz paneel en local dimming
Overigens ben ik al in de winkel wezen kijken naar beide modellen maar afgezien van beide hun eigen interpretatie van het Smart TV concept kon ik verder weinig verschillen zien...
Alvast bedankt voor jullie waardevolle input
Ik sta op het punt mijn nieuwe appartement te betrekken
Als ik kijk naar de specificaties van beide televisies dan heeft de Panasonic Viera TX-55AS650 een 1200 Hz full led IPS paneel vs. de LG 55LB730V met een 800 Hz en eveneens een full led IPS paneel.
De Panasonic Viera TX-55AS650 heeft alleen global dimming
Ik zit op circa 4,2 meter afstand van het paneel, wat is volgens jullie de betere keus, de Panasonic met 1200 Hz paneel en global dimming of de LG met 800 Hz paneel en local dimming
Overigens ben ik al in de winkel wezen kijken naar beide modellen maar afgezien van beide hun eigen interpretatie van het Smart TV concept kon ik verder weinig verschillen zien...
Alvast bedankt voor jullie waardevolle input