Aanschaf PS3 Controller

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 19:33
Ik zit met het volgende:

Vriend van mij wil een 2e PS3 controller aanschaffen voor FIFA 15.

Ik zie dat de meeste "normale/bekende" webshops/winkels een prijs hanteren van ongeveer 45 euro voor een nieuwe controller. Echter webshops als deze http://cheaptech.nl/goedkope-ps3-controller bieden 'm aan voor 17.95 exc verzendkosten.

Aangezien ik pc gamer ben heb ik geen idee van de prijzen van een PS3 controller en of dit een echte zou moeten zijn. Heb nog geprobeerd te googelen of dit een officiële is en ervaring etc. met dit soort webwinkels maar kon niets vinden.

Is dit een betrouwbare deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 20:15

Matszs

><>

Waaraan je vaak kan zien of een controller echt is, is de PS (PlayStation) knop in het midden, neppe (zoals in je link) hebben hier vaak NIET het Sony logo in staan

Zo moet die eruit zien:
Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/8/5/4/8/1004004011788458.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:41

DukeBox

loves wheat smoothies

Op zich dat er geen SONY op staat zoals wel op de originele, moet ook al voldoende zijn.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hi lees dit van mij van een paar jaar terug:

iPodKiller in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54"

Nooit een goedkope ps3 controller kopen via vage webwinkels als je dezelfde kwaliteit en gevoel verwacht van die je bij officiële PS3 controllers krijgt. 17 euro voor een echte PS3 controller kan haast niet, 30 euro ook bijna niet, of het moeten goede import controllers uit Azië zijn, maar die jij niet gewend bent.

Advies, heb geduld en wacht ff met leuke kortingsdeals op vertrouwde webshops, of koop er een 2e hands voor een leuk prijsje.

Les die ik geleerd heb: Goedkoop = duurkoop

[ Voor 20% gewijzigd door iPodKiller op 15-09-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 19:33
Bedankt voor de info, het wordt dan waarschijnlijk een 2e hands controller.

Ik dacht trouwens dat het een echte kon zijn omdat de ps3 al jaren op de markt is, maar blijkbaar dalen die prijzen dan niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Janus Bier schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:40:
Bedankt voor de info, het wordt dan waarschijnlijk een 2e hands controller.

Ik dacht trouwens dat het een echte kon zijn omdat de ps3 al jaren op de markt is, maar blijkbaar dalen die prijzen dan niet. :)
Sony z'n accessoires zijn en zullen altijd overpriced blijven, daar maakt Sony ook winst op, kijk maar eens doodleuk hoe duur PS Vita geheugen kost, ze konden er ook een standaard sd slot erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik heb er een extra via DX, erg fijne controller. http://www.dx.com/p/duals...ion-3-black-orange-158698 vind hem er vet uitzien, goede bouw kwaliteit, ligt goed in de hand, werkt prima. Echt een goede keus geweest. (beter dan die in de TS staat)

En anders moet je gewoon een tweedehandsje nemen van iemand als je een orginele wilt.

[ Voor 22% gewijzigd door iNFiNiTY- op 16-09-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:08
Bol heeft nu van die Bulkweken en biedt een PS3 controller aan voor €44,99. Link: http://www.bol.com/nl/p/s...art-ps3/1004004011788458/

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Als de controller voor af en toe gebruik als er een vriend langskomt is, zou je vriend natuurlijk ook gewoon een neppe kunnen kopen.
Pagina: 1