Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem wil ik gebruiken om de nieuwste games op hoge en ultra settings met 60 fps (denk Witcher 2/3, Max Payne 3, GTA5 straks en Planescape Torment
), maar ook met het een stille systeem worden gezien hij dicht naast op het bureau staat (kan niet anders).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag niet meer dan 600 euro kwijt willen zijn voor de onderdelen zonder videokaart. Ik wacht de introductie van Nvidia's nieuwe GTX 900 serie af en als die tegenvallen de prijsdaling van AMD die al is aangekondigt.
Ik ga er vanuit dat jullie me de R9 290 zouden aanraden, dus dat onthou ik alvast
Ik weet dat er bezuinigd kan worden op het moederbord en mogelijk andere onderdelen die ik heb gekozen. Het moederbord is een overclock bord (weet ik) maar gezien ik niet ga overclocken is het een overkill voor me. Echter weet niet waar ik precies op moet letten voor een moederbord die beter bij mijn wensen past.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[list]
• Samsung 840 Pro 256 GB SSD voor het OS
• 3 (2TB) hard disks
• Tijdelijk m'n oude videokaart (GTX 770)
• 2 monitoren (Tijdens het gamen gaat m'n 2de scherm uit)
• Logitech Surround setje[/list]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[list]
• CPU
• Moederbord
• RAM
• Voeding
• Stille kast[/list]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar een Asus moederbord, maar een Gigabyte is een goede tweede keus, Intel en verder sta ik open voor suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag willen dat het systeem ook stil is, de pc zal naast me op het bureau staan (gaat momenteel niet anders) dus wil niet een wasmachine of stofzuiger naast me hebben staan.
Ga je overklokken?
Nope wilde het wel maar weet dat er niks van gaat komen, gezien het voor gamen vrijwel niet uitmaakt.
Alvast bedankt voor de moeite!
Dit systeem wil ik gebruiken om de nieuwste games op hoge en ultra settings met 60 fps (denk Witcher 2/3, Max Payne 3, GTA5 straks en Planescape Torment
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag niet meer dan 600 euro kwijt willen zijn voor de onderdelen zonder videokaart. Ik wacht de introductie van Nvidia's nieuwe GTX 900 serie af en als die tegenvallen de prijsdaling van AMD die al is aangekondigt.
Ik ga er vanuit dat jullie me de R9 290 zouden aanraden, dus dat onthou ik alvast
Ik weet dat er bezuinigd kan worden op het moederbord en mogelijk andere onderdelen die ik heb gekozen. Het moederbord is een overclock bord (weet ik) maar gezien ik niet ga overclocken is het een overkill voor me. Echter weet niet waar ik precies op moet letten voor een moederbord die beter bij mijn wensen past.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[list]
• Samsung 840 Pro 256 GB SSD voor het OS
• 3 (2TB) hard disks
• Tijdelijk m'n oude videokaart (GTX 770)
• 2 monitoren (Tijdens het gamen gaat m'n 2de scherm uit)
• Logitech Surround setje[/list]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[list]
• CPU
• Moederbord
• RAM
• Voeding
• Stille kast[/list]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar een Asus moederbord, maar een Gigabyte is een goede tweede keus, Intel en verder sta ik open voor suggesties.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII RANGER | € 149,80 | € 149,80 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black - Window | € 94,27 | € 94,27 |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 69,95 | € 69,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 610,82 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag willen dat het systeem ook stil is, de pc zal naast me op het bureau staan (gaat momenteel niet anders) dus wil niet een wasmachine of stofzuiger naast me hebben staan.
Ga je overklokken?
Nope wilde het wel maar weet dat er niks van gaat komen, gezien het voor gamen vrijwel niet uitmaakt.
Alvast bedankt voor de moeite!