Ik zoek een?
Monitor. 2 monitoren eigenlijk. In ieder geval 23" of groter.
Ik ben een beetje een casual gamer, af en toe wat Skyrim, Fallout, TF2 etc.
Ik heb nu 2 monitoren die enkel een vga ingang hebben en de adapters die ik heb om ze aan te kunnen sluiten op mijn videokaart zijn niet echt geweldig. Strepen, af en toe geen beeld etc. Niet geweldig om mee te gamen.
Wat is je budget?
Ongeveer zo'n €250 á €300, €350 zou eventueel ook nog kunnen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf zitten kijken naar BenQ en een monitor van Dell. Om specifieker te zijn een van de volgende combinaties:
Geloof dat alleen mijn videokaart van belang is hier, welke Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 is.
Deze heeft:
Sowieso zal ik er kabels bij moeten kopen aangezien geen van de monitors een Mini DisplayPort ingang hebben. Waarschijnlijk zal een HDMI - Mini DisplayPort het goedkoopste zijn. Iemand ook een idee of het uitmaakt of er een met HDMI aangesloten is en een op de Mini DisplayPort? Geloof dat dat alleen voor EyeFinity uitmaakt, right?
In ieder geval, bedankt voor eventuele hulp! Dit is een aankoop wat ik niet impulsief wil gaan bestellen.
Monitor. 2 monitoren eigenlijk. In ieder geval 23" of groter.
Ik ben een beetje een casual gamer, af en toe wat Skyrim, Fallout, TF2 etc.
Ik heb nu 2 monitoren die enkel een vga ingang hebben en de adapters die ik heb om ze aan te kunnen sluiten op mijn videokaart zijn niet echt geweldig. Strepen, af en toe geen beeld etc. Niet geweldig om mee te gamen.
Wat is je budget?
Ongeveer zo'n €250 á €300, €350 zou eventueel ook nog kunnen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf zitten kijken naar BenQ en een monitor van Dell. Om specifieker te zijn een van de volgende combinaties:
| Naam | Prijs | inch | type |
| BenQ GL2460HM Zwart | €142 | 24 | TN |
| BenQ GL2450HE Zwart | €129 | 24 | TN |
| Totaal | €271 |
- De duurdere kan gekanteld worden
- Goedkoop
| Dell P2314H | €169 | 23 | IPS |
| Dell P2314H | €169 | 23 | IPS |
| Totaal | €338 |
- IPS
- Dell is bekend merk
| BenQ GW2760HE Zwart | €176 | 27 | A-MVA |
| Totaal | €305 |
- 27" scherm met een 24" voor ernaast. Eventueel de iets duurdere versie van €144 waardoor hij ook gekanteld zou kunnen worden
- De 27" heeft A-MVA
| Totaal | €258 |
- Goedkoopste optie
Geloof dat alleen mijn videokaart van belang is hier, welke Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 is.
Deze heeft:
- 2x Mini DisplayPort
- HDMI
- DVI-I
Sowieso zal ik er kabels bij moeten kopen aangezien geen van de monitors een Mini DisplayPort ingang hebben. Waarschijnlijk zal een HDMI - Mini DisplayPort het goedkoopste zijn. Iemand ook een idee of het uitmaakt of er een met HDMI aangesloten is en een op de Mini DisplayPort? Geloof dat dat alleen voor EyeFinity uitmaakt, right?
In ieder geval, bedankt voor eventuele hulp! Dit is een aankoop wat ik niet impulsief wil gaan bestellen.