Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Natuurlijk de basis dingen surfen, mailen en tekstverwerken.
Daar naast nog het kijken van films/series/programma's in full HD.
Qua gamen hoogstens een potje FIFA.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Naast muis, toetsenbord en speakers niets speciaals.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basis voor een systeem. Vandaar dat ik ook het desktop-BBG basissysteem van september 2014 als uitgangspunt heb genomen. Heb het idee dat die producten wel van een goede prijs/kwaliteit zijn en volgens mij voldoet het systeem wel aan mijn eisen. Heb alleen een paar wijzigingen gedaan en vraag me dus af of die goed/verstandig zijn (of kan ik beter een heel ander systeem aanschaffen?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maakt niets uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang ik er de komende 5 jaar de dingen mee kan doen die ik wil, dan vind ik het prima.
Ga je overklokken?
Nee
Natuurlijk de basis dingen surfen, mailen en tekstverwerken.
Daar naast nog het kijken van films/series/programma's in full HD.
Qua gamen hoogstens een potje FIFA.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Naast muis, toetsenbord en speakers niets speciaals.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basis voor een systeem. Vandaar dat ik ook het desktop-BBG basissysteem van september 2014 als uitgangspunt heb genomen. Heb het idee dat die producten wel van een goede prijs/kwaliteit zijn en volgens mij voldoet het systeem wel aan mijn eisen. Heb alleen een paar wijzigingen gedaan en vraag me dus af of die goed/verstandig zijn (of kan ik beter een heel ander systeem aanschaffen?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maakt niets uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang ik er de komende 5 jaar de dingen mee kan doen die ik wil, dan vind ik het prima.
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-6600K Boxed | € 80,01 | € 80,01 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Sharkoon MA-A1000 | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Crucial BLT4G3D1869DT1TX0CEU | € 41,14 | € 41,14 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 29,95 | € 29,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 285,60 | |
- Heb de SSD dus vervangen door een gewone HD. Meer opslagcapaciteit voor minder geld en heb niet echt het idee dat een SSD een must is voor mij.
- Heb 4gb geheugen ipv 8gb. Zit nog te twijfelen om meteen maar die 8gb er in te doen.
- Tot slot maakt de behuizing mij niet zoveel uit, maar zoveel valt daar verder niet op te besparen lijkt mij. Zelfde geldt voor de dvd brander en ook de voeding heb ik daarom maar overgenomen.