Ik zoek een?
Goede en vooral stille voeding
Wat is je budget?
Denk zo maximaal 140
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur moet alleen goed zijn
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Pc met volgende onderdelen:
CPU: i5 2500k
MOBO: msi Z68a-gd65 b3
GPU: R9 280X
RAM: ddr3 8gb 1600 2 sticks
SSD: 2x corsair neutron
HDD: 1x WD green 3tb
ODD: 1x
Fans: 4x 120mm
Kast: Lian-Li X500b
Overig: 2 ccfl op 1 voedingsblokje,
Mijn huidige psu, een CM M520, is het meest luide onderdeel van mijn pc, zowel in rust als belast. Ik wil dus graag een voeding die weer aantal jaar goed doet en vooral stil is.
Ik heb vorige week een CM V650S genomen. Die kwam goed uit reviews en zat hier op dit forum ook in het goede voeding lijstje. Deze heb ik inmiddels weer aangemeld voor retour want hij was mij te luidruchtig met al het geratel en gekraak.
Ik heb weer wat reviews nagelezen en rondgezocht en zat zelf te denken aan de beQuiet dark power pro 10 550W:
pricewatch: be quiet! Dark Power Pro 10 550W
Of de seasonic platinum 660:
pricewatch: Seasonic Platinum Series 660 Watt
Maar door de laatste miskoop waarvan ik ook dacht dat het wel goed zou zijn ben ik toch aan het twijfelen. Bij de seasonic kom ik ook wel wat dingen tegen van coil whine en bij de 1 is de bequiet heel stil en bij de ander weer gemiddeld.
Gezien de huidige 520W voeding stabiel draait dacht ik dat 550 of iets hoger voldoende moet zijn voor een systeem met 1 high end cpu en gpu mocht ik deze onderdelen weer vervangen. Sli of crossfire zal ik denk ik nooit gaan doen.
Hebben jullie nog ideeën of advies waarbij ik op moet letten of alternatieve keuzes?
Alvast bedankt.
Goede en vooral stille voeding
Wat is je budget?
Denk zo maximaal 140
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur moet alleen goed zijn
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Pc met volgende onderdelen:
CPU: i5 2500k
MOBO: msi Z68a-gd65 b3
GPU: R9 280X
RAM: ddr3 8gb 1600 2 sticks
SSD: 2x corsair neutron
HDD: 1x WD green 3tb
ODD: 1x
Fans: 4x 120mm
Kast: Lian-Li X500b
Overig: 2 ccfl op 1 voedingsblokje,
Mijn huidige psu, een CM M520, is het meest luide onderdeel van mijn pc, zowel in rust als belast. Ik wil dus graag een voeding die weer aantal jaar goed doet en vooral stil is.
Ik heb vorige week een CM V650S genomen. Die kwam goed uit reviews en zat hier op dit forum ook in het goede voeding lijstje. Deze heb ik inmiddels weer aangemeld voor retour want hij was mij te luidruchtig met al het geratel en gekraak.
Ik heb weer wat reviews nagelezen en rondgezocht en zat zelf te denken aan de beQuiet dark power pro 10 550W:
pricewatch: be quiet! Dark Power Pro 10 550W
Of de seasonic platinum 660:
pricewatch: Seasonic Platinum Series 660 Watt
Maar door de laatste miskoop waarvan ik ook dacht dat het wel goed zou zijn ben ik toch aan het twijfelen. Bij de seasonic kom ik ook wel wat dingen tegen van coil whine en bij de 1 is de bequiet heel stil en bij de ander weer gemiddeld.
Gezien de huidige 520W voeding stabiel draait dacht ik dat 550 of iets hoger voldoende moet zijn voor een systeem met 1 high end cpu en gpu mocht ik deze onderdelen weer vervangen. Sli of crossfire zal ik denk ik nooit gaan doen.
Hebben jullie nog ideeën of advies waarbij ik op moet letten of alternatieve keuzes?
Alvast bedankt.