Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
-er blijkt helemaal geen wiko topic te zijn, maar het is geen chinees merk-

Wiko is nieuw op het gebied van smartphones en komt uit frankrijk. Low-budget dus verwacht er niet te veel van.
Nu heb ik een Wiko Goa besteld, ik zocht een telefoon en de prijs was goed en ik verwacht er niet veel van.
Echter het scherm en de touch zitten er echt enorm vaak langs. Als ik een scherm test app probeer dan lijken de punten wel te kloppen, maar als ik dan ga typen lukt het bijna niet.

Hoe kom ik er achter of het scherm van deze telefoon niet goed is, of dat het product zelf van een dergelijke kwaliteit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herkenbaar van het beeldscherm. Voor de rest super tevreden over de telefoon (Wiko Goa) hoor, maar had nou net even wat meer geinvesteerd in het scherm. Dat had ik er ook meer voor willen betalen. Geluidskwaliteit is goed, goeie verstaanbaarheid voor jezelf, zet je hem wat te hard krijgt de ander een echo te horen.

Camerakwaliteit is minder als mijn oude sony xperia go, en dan bedoel ik met name dat er geen autofocus op zit. Hij stelt m niet altijd 100% scherp.

Ik kreeg van de leverancier, pda shop te horen om hem op te sturen vanwege dat beeldscherm. Ik heb er nog geen tijd voor gehad, maar ik zal eerst eens even bellen in hoeverre wat ze er aan gaan doen. Vooral als dit een veelvoorkomend probleem is. Het is zo erg dat je soms niet eens de backspaceknop kunt gebruiken bij mij.Dan slaat ie over naar de M of de enter.

Als "oplossing" heb ik sinds een 2 week ong. een keyboard gedownload van swift key. Een toetsenbord die een kleine correctie doet op je eigen typen en een zeer goede woordvoorspelbaarheid geeft. Daarnaast draai ik mijn scherm 90 graden als ik berichten tik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Die van mij gaat terug.

Het is vrijwel onbruikbare telefoon omdat het toch gedeelte er zo ver naast zit, soms een cm en minimaal een paar mm waardoor typen vrijwel onmogelijk is.
Ik zocht juist een hele simpele android telefoon :p