Heb sinds enkele maanden een Moto G aangekocht. Werkt prima utgezonderd het versturen van een MMS. Dit lukt niet . Een sms geen probleem . Ben sinds 2 sept overgeschakeld naar Ba.. , heb de nieuwe instellingen in mijn toeganspunten nageken , zijn juist (gekregen via sms). Na tel contact heb ik ze nogmaals geinstalleerd. Het lukt me nog altijd niet. Ik werk met de versie KitKat 4.4.4 , en als ik effe google zijn er nog problemen hiermee. Ik gebruik de gewone toepassing om sms te versturen (NIET de hangout-app). Maakt ook niet veel uit werkt ook niet. Heeft er iemand dezelfde problemen met een Moto g 8 GB. Ben uit belgie , weet niet of dit er iets mee te maken heeft??? Zou doodgraag dejuiste instellingen bekomen (bij de klantendienst van Ba.. stond de motorala aangevinkt doch de juiste instellingen stonden er niet bij het waren de standaardinstellingen. Kan iemand mij helpen, desnoods met een ander app als die wel werkt.
Dank bij voorbaaat voor een tip (ben het zoekn moe , en vind het stom dat een eenvoudig toestel wel MMS kan soorsturen en mijn smartphone niet)
Grtjes,
Marcel
Dank bij voorbaaat voor een tip (ben het zoekn moe , en vind het stom dat een eenvoudig toestel wel MMS kan soorsturen en mijn smartphone niet)
Grtjes,
Marcel