Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk dit systeem gebruiken om games te spelen, op dit moment Counter-strike: Global Offensive.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 400/500 euro besteden aan een goede desktop, ik hoef nog niet zo zeer een systeem wat 5 jaar lang topgames kan draaien maar gewoon een goede pc waarop ik zonder moeite huidige games kan spelen en die ik wellicht in de toekomst kan verbeteren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een Crucial M500 120 GB SSD die ik laatst in mijn laptop heb gestopt maar wel wil gebruiken voor mijn desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet echt veel ervaring met hen bouwen van een systeem, maar heb wel al veel topics hier op tweakers gelezen en flink wat producten bekeken. Hopelijk kunnen jullie mij nog verder helpen. Ik heb dus alle dingen voor een goede game pc nodig behalve een SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maakt niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, maakt niet zoveel uit.
Ga je overklokken?
Denk niet dat dit nodig zal zijn voor mijn gebruik, dus nee.
Bijvoorbeeld de videokaart kan ik 2e hands voor 60 euro minder kopen had ik gezien dus dat zou weer schelen.
Wellicht kan ik sommige andere dingen ook 2e hands kopen of raden jullie mij een iets goedkoper alternatief aan.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik wil voornamelijk dit systeem gebruiken om games te spelen, op dit moment Counter-strike: Global Offensive.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 400/500 euro besteden aan een goede desktop, ik hoef nog niet zo zeer een systeem wat 5 jaar lang topgames kan draaien maar gewoon een goede pc waarop ik zonder moeite huidige games kan spelen en die ik wellicht in de toekomst kan verbeteren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een Crucial M500 120 GB SSD die ik laatst in mijn laptop heb gestopt maar wel wil gebruiken voor mijn desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet echt veel ervaring met hen bouwen van een systeem, maar heb wel al veel topics hier op tweakers gelezen en flink wat producten bekeken. Hopelijk kunnen jullie mij nog verder helpen. Ik heb dus alle dingen voor een goede game pc nodig behalve een SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maakt niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, maakt niet zoveel uit.
Ga je overklokken?
Denk niet dat dit nodig zal zijn voor mijn gebruik, dus nee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | MSI H97 GUARD-PRO | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,01 | € 52,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 559,71 | |
Bijvoorbeeld de videokaart kan ik 2e hands voor 60 euro minder kopen had ik gezien dus dat zou weer schelen.
Wellicht kan ik sommige andere dingen ook 2e hands kopen of raden jullie mij een iets goedkoper alternatief aan.
Alvast bedankt voor het meedenken.