Beste,
Een vriend van mij wil een nieuwe PC, mini tower of nog kleiner om daarmee de komende jaren weer vooruit te kunnen. Nu heb ik wat samengesteld, iets boven budget en ik zou jullie mening hier graag over horen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gebruiken voor gamen (League of Legends, GuildWars2) maar in de toekomst misschien ook zwaardere spellen zoals Battlefield 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800,- euro exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kleine compacte kast, die niet te veel geluid produceert en nieuwere games op een goede speelbare kwaliteit kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben erg fan van MSI.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Liever niet. Dus ook de videokaart niet.
Zoals je ziet kom ik boven budget uit, dus misschien dat ergens besparen te doen is?
Groet,
Rens
Een vriend van mij wil een nieuwe PC, mini tower of nog kleiner om daarmee de komende jaren weer vooruit te kunnen. Nu heb ik wat samengesteld, iets boven budget en ik zou jullie mening hier graag over horen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gebruiken voor gamen (League of Legends, GuildWars2) maar in de toekomst misschien ook zwaardere spellen zoals Battlefield 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800,- euro exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een kleine compacte kast, die niet te veel geluid produceert en nieuwere games op een goede speelbare kwaliteit kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben erg fan van MSI.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Liever niet. Dus ook de videokaart niet.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 188,- | € 188,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper M5 | € 114,95 | € 114,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 212,- | € 212,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | BitFenix Prodigy M Zwart | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M4X1600C9 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,95 | € 89,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 854,31 | |
Zoals je ziet kom ik boven budget uit, dus misschien dat ergens besparen te doen is?
Groet,
Rens