Toon posts:

Probleempje met eenof andere kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,
Ik zit met een probleempje: ik heb windows opnieuw geinstalleerd, maar nou is er 1 kaart bij, waar hij de driver niet van kan vinden, namelijk:
PCI multimedia audio device
Ik d8, die staat op mijn cdrom van de geluidskaart, maar nee hoor... hoe ga ik di oplossen? want verder weet ik van die kaart niets af, dus winfiles kom ik ook niet ver mee
kan iemand helpen?

greeetz dabloon

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Check in je systeem beheer welke device je niet in het lijstje ziet staan, dat moet dan je "onbekende" zijn. Dus zie je van je videokaart een melding, dan is dat 'm niet.

Verwijderd

Topicstarter
tis me geluidskaart, maar de drivers kan ie niet vinden op cdrom die erbjihoort, waar slaat dat dan op?

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
kijk dan even op die sound chip, wat erop staat. dan kom je er meestal wel achter. Ook zou het makkelijk zijn om erbij te vermelden wat voor een audio kaart je hebt en ook welk mobo. Dit omdat het ook nog onboard sound kan zijn.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Mischien kun je op de cdrom even zoeken naar een *.inf bestand en de map waarin deze dan staat zelf als locatie opgeven. Gaat vaak nog sneller ook :)
succes..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Download de nieuwste driver van je audio kaart en pak die uit ergens op je HD.
Verwijder in systeem beheer de onbekende device. Log uit en zet je PC uit, verplaats dan je audiokaart naar een ander slot. Start je PC en Windows, deze zal dan de device als nieuw herkennen en om de driver gaan vragen, wijs hem dan naar de driver op je HD

Verwijderd

Topicstarter
eej bedankt, tis al gelukt!!!!!
zat ergens iets fout of zoiets
Pagina: 1