Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

De beste 13,3 inch laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! Ik zoek de beste 13,3 laptop/Ultrabook met als budget €750-€1000 max.

Eisen:
  • Full HD IPS mat scherm
  • Goed toetsenbord met voldoende travel
  • Goede accuduur
  • Liefst Acer, Samsung, Dell, Asus, Lenovo, Sony
  • Automatische schermhelderheidssensor gewenst
Wat is dan de beste keus? Ik kom er niet uit... Ik heb nu een 15 inch Acer v5-573G en ik dacht ik koop daar een kleine versie van, maar dat toetsenbord is wel echt gaar.... Iemand tips?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 15:29 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste jayaloha,
je topicstart is nu vrij karig. We missen bijvoorbeeld wat je zelf al had gevonden. Je eisen zijn vrij strak omlijnt. Neem de link van ChicaneBT bij de hand en vul je eisen in en kijk wat er boven komt. Als je vervolgens reviews gaat zoeken van die laptops, kan je tot een shortlist komen. Die kan je hier posten. Alleen dan ontstaat er een goede discussie.

Verwijderd

Topicstarter
tja het hele probleem was nou juist dat ik er zelf geen een kon vinden... Vandaar de roep om hulp/advies/tips... Ik had die link uiteraard al zelf ingevuld... Maar okay, ik zoek zelf wel verder. Klaarblijkelijk begrijp ik de zin niet precies van dit forum.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 19:12 ]

• Jareish
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-11 15:05
Wat vind je van zoiets pricewatch: Asus Zenbook Touch UX302LG-C4002H Geen ips zover ik zie, maar de andere eisen wel.

Maar wat de andere ook zeiden, als je filtert op max 14", full hd en trefwoord IPS kom je een heel eind, en dan kan je om ervaring van andere gebruikers vragen betreft batterijduur en toetsenbord.

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
pricewatch: Asus Zenbook UX301LA-C4003H
IPS en SSD, je zult meer dan €1000 moeten uitgeven voor een volledige ultrabook.

http://tweakers.net/categ...eEua0NqzrkQmeH9G6dKp6llB8
Hier kun je zelf verder kijken.

[ Voor 36% gewijzigd door Jornv op 15-09-2014 21:48 ]

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11 22:14
Als je een full HD scherm wilt met een mat scherm heb je eigenlijk maar 2 keuzes.

pricewatch: Toshiba Portégé Z30-A-18J
pricewatch: HP Elitebook 840 G1 (F1Q12EA)

Zelf heb ik beide laptops niet in me handen gehad en kan dus niks zeggen over het toetsenbord

Gezien je budget en het ontbreken van eisen aan de cpu/gpu, denk ik dat je misschien ook uit kan met bijvoorbeeld: pricewatch: Lenovo Yoga 2 13-00880 of
nieuws: Aldi kondigt Medion 2-in-1-laptop met full-hd-scherm voor 399 euro aan

Succes

Verwijderd

Wat mij betreft een Macbook!

• Alive11
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:15
Dell inspiron 13 7000 :) 800 euro met VIP korting nog maar 720.

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:19
sluit me bij Alive11 aan. Ik heb die net besteld. Ben benieuwd. zie wel wat klachten over de wifi van de 15" uitvoering, maar qua specs zeker interessant als je het vergelijkt met de concurrentie:

asus ux301 etc
lenovo yoga2 pro etc
dell inspiron 13" 7000
dell xps12/13 etc

allen full hd met touch en convertible.. echter ook allemaal duurder dan de dell 13 7000. Zet er zelf nog een ssd in en je bent klaar.

hij is nu net binnen! eerste indruk: scherm, bouw en toetsenbord goed. Qua scherm touch heb ik al mogelijk een issue gehad. Bij het verstellen van het scherm lijkt de "touch" op verschillende punten geactiveerd te blijven en te verspringen. WiFi is vooralsnog goed wat ik heb kunnen testen.

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 13:19
Dan kom ik wel weer met een Thinkpad Yoga aanzakken: http://shop.lenovo.com/nl...hinkpad/yoga-series/yoga/
De Touch&Pen versie

- fhd, ips, semi-mat, touch & pen.
- Op één acculading kun je ongeveer 7,5 uur internetten.
- 't is een Lenovo.
- automatische schermhelderheid.
Review: http://www.notebookcheck....Convertible.107937.0.html

Voldoet dus aan al jouw eisen. evt. kun je 'm nog configureren met een ssd. (Of je zet er zelf één in)
Pagina: 1