Opstart Probleem

Pagina: 1
Acties:

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 10:26

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Topicstarter
Mijn pc wil niet aan gaan of opstarten. Heel vreemd dus allemaal, het volgende is het geval

ik heb een MSI K7T Turbo met daarop een Duron 750
Op het moment dat ik de pc aansluit(dus alle stekkers er in doe enzoo)en daarna op de AAN EN UIT knop druk Gebuerd er niets Helemaal niets. Op het moment dat ik de stroom stekker eruit trek om te kijken of er iets los zit of anders gaan ineens de ledjes en de ventiators na 3 seconde draaien en gelijk weer uit.

heel vreemd dus ik heb de stroom stekker al een keer vervangen voor een ander en dat is het probleem niet. De processor is ook het probleem niet want die doed het op een ander bord wel. Gehuegen is ook het probleem niet want dat doed het ook op een ander bord.

het enige waar het dus aan zou kunnen liggen is naar mijn mening de voeding of het moederbord ??

iemand dit al eens eerder gehad ?

Verwijderd

Is je powerknop wel goed aangesloten op je mobo?

Dat eventjes aan gaan zodra je de stekker er in doet is normaal... dat doet mijn oude MSI K7T Pro 2 ook...

• knutsel smurf

knutsel smurf

Topicstarter
ik heb eventjes die draadjes opnieuw er opgedaan volgens het boekje en het probleem blijft helaas :(

Verwijderd

Ik zou de boel uit elkaar halen, Mobo los op tafel met een dik maandblad er onder.
Voeding er op, geheugen er op, CPU er op+koeler.

Fan goed op mobo aansluiten.

AGP kaart alleen maar erin, toestenbord..
Speaker aansluiten zodat je de piepjes kunt horen.
En dan testen.

Greetz,
Hooi. :Y)

• knutsel smurf

knutsel smurf

Topicstarter
is een Goed plan maar Hij gaat niet eens aan Dus piepjes horen is er niet bij :(

Verwijderd

Al eens een ander stopcontact geprobeerd? Bij voorkeur een op een andere groep?

Denk trouwens dat het de voeding is als ik het zo hoor...

• knutsel smurf

knutsel smurf

Topicstarter
aan de groep kan het niet liggen volgens mij want er draait daar al 1 pc op, denk zelf dat het aan het bord ligt maar het zou natuurlijk kunnen. alle spullen trouwens Spik Splinternieuw dus garantie heb ik nog gelukkig

Verwijderd

Mijn oom heeft nog steeds zo'n maf probleem met zijn pc. Doet echt raar dat ding. Hij is bang om hem te verplaatsen. Als ie eenmaal de stroomkabel eruit heeft gehad doet ie niks meer. Als ie dan wat gaat switchen met stroomkabels doet ie het ineens weer. :?

BTW, erg goeie signature :)

• knutsel smurf

knutsel smurf

Topicstarter
het was dus toch de voeding, ik heb hem doorgemeten met mijn Multie meter en uit 1 kanaal kwam geen stroom.

maar dan blijf ik het nog steeds heel vreemd vinden dat de pc heel even aan gaat als je de stekker er uit haalt.
Pagina: 1