Goedemiddag, Ik ben bezig met de aanschaf van een nieuwe pc. Ik heb me weer een beetje ingelezen in de laatste ontwikkelingen en hier een lijstje van gemaakt, er zijn nog een paar dingen waar ik niet helemaal uit kom mischien kunnen jullie hiermee helpen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
komende 5 jaar nieuwste games spelen en tekenen in autocad & vectorworks voor werk
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 excl monitor, keybord, muis, boxen
Ga je overklokken?
hierover weet ik te weinig, dus standaard instellingen
Hieronder wat ik in gedachten had, hierbij ontbreken nog een voeding en een koeler voor de processor, hier heb ik weinig verstand van en ik heb geen id wat ik hiervoor moet nemen. Ik wil niet overclocken dus een standaard koeling zal voldoende zijn? ook voeding heb ik geen idee, iemand hier een advies over?
verder twijvel ik over het moederbord, is dit geschikt voor de video kaart + cpu?? ik hoorde van een vriend dat in de toekomst 2 videokaarten in een moerbord gaan komen SLI oid? is dit handig om erin te hebben?
Zou iemand naar mijn lijstje willen kijken en advies kunnen geven?
bvb dank, Thijs
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
komende 5 jaar nieuwste games spelen en tekenen in autocad & vectorworks voor werk
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 excl monitor, keybord, muis, boxen
Ga je overklokken?
hierover weet ik te weinig, dus standaard instellingen
Hieronder wat ik in gedachten had, hierbij ontbreken nog een voeding en een koeler voor de processor, hier heb ik weinig verstand van en ik heb geen id wat ik hiervoor moet nemen. Ik wil niet overclocken dus een standaard koeling zal voldoende zijn? ook voeding heb ik geen idee, iemand hier een advies over?
verder twijvel ik over het moederbord, is dit geschikt voor de video kaart + cpu?? ik hoorde van een vriend dat in de toekomst 2 videokaarten in een moerbord gaan komen SLI oid? is dit handig om erin te hebben?
Zou iemand naar mijn lijstje willen kijken en advies kunnen geven?
bvb dank, Thijs
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 204,90 | € 204,90 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 121,50 | € 121,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming 4GB | € 258,50 | € 258,50 |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD2002FAEX, 2TB | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A2400C11 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 62,73 | € 62,73 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 900,52 | |