Hallo, na heel wat rondkijken heb ik heb een systeem samengesteld wat volgens mij aan mijn noden voldoet. Mits het de eerste keer is dat ik een pc in mekaar ga steken had ik graag wat feedback gehad van de meer ervaren mensen. Ik zou vooral willen weten of ik geen componenten heb die niet bij elkaar passen of te lage voeding voor het systeem of...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem voor af en toe wat te gamen (niet supper zwaar) en af en toe wat video bewerking (adobe premiere, after effects)
Wat mag het systeem gaan kosten?
De huidige prijs is de prijs die ik ongeveer aan wil geven.Al komt het ook weer niet op enkele €'s aan natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een Nas met 6 TB opslag die ik eraan ga hangen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat de huidige samenstelling voldoet aan mijn noden, ik zou alleen willen weten of ik geen fouten bega met deze samenstelling.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
gewoon een stil goedwerkend systeem wat nog een tijd meekan.
Ga je overklokken?
nee
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem voor af en toe wat te gamen (niet supper zwaar) en af en toe wat video bewerking (adobe premiere, after effects)
Wat mag het systeem gaan kosten?
De huidige prijs is de prijs die ik ongeveer aan wil geven.Al komt het ook weer niet op enkele €'s aan natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een Nas met 6 TB opslag die ik eraan ga hangen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat de huidige samenstelling voldoet aan mijn noden, ik zou alleen willen weten of ik geen fouten bega met deze samenstelling.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
gewoon een stil goedwerkend systeem wat nog een tijd meekan.
Ga je overklokken?
nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 169,99 | € 169,99 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 110,15 | € 110,15 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 215,50 | € 215,50 |
| 1 | Cooler Master Silencio 652S | € 87,77 | € 87,77 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 71,50 | € 71,50 |
| 1 | Corsair CX750M | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 91,96 | € 91,96 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 825,87 | |
Alvast bedankt!