Build voor Guild Wars 2

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

• maevian
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-03 11:18
Ik zou graag een pc in elkaar steken die voornamelijk bedoeld is om guild wars 2 in hoge settings te spelen. Nu had ik op azerty.nl wel al iets in elkaar gestoken, maar was niet zeker of dit wel een betrouwbaar systeem was. De GPU is misschien ook wat overkill, omdat guild wars vooral CPU intensief is.

Voor de PSU heb ik voor een 650 watt gekozen omdat op de site van azerty in deze serie er maar 4 euro verschil zat op 650 en 550. Het type PSU lijkt mij ideaal omdat deze semi-modulair is en slechts 140mm diep is, wat het inbouwgemak in een kast als de prodigy wel ten goede komt, je hebt ook nog een iets goedkopere 140mm serie van coolermaster, maar op een voeding wil ik niet besparen

dit is mijn build

http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B649374%5D=1

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste maevian,
graag wijs ik je op de minimale inhoud die een openingspost in dit subforum vereist. Bij het openen zag je allemaal kopjes, die je helaas hebt weggehaald. Hierdoor ontbreekt een duidelijke opzet. Tevens weten we niet wat je al hebt en heb je een winkelwagentje bijgesloten in plaats van een Price-Watch lijstje. Zie hiervoor de Handleiding Pricewatch.

Al met al ontbreekt er dermate veel dat ik je topic sluit. Je mag het natuurlijk altijd opnieuw proberen.

Dit topic is gesloten.