iPhone 5 (KPN toestellease) laten repareren of niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nschoones
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-01 19:49
Beste Tweakers,

Momenteel heb ik nog een kneite duur KPN Toestellease Abo met Iphone 5 16gb incl verzekering. Het abo is zover om verlengd te worden, maar ik ben op zoek naar een goede manier om dit te doen met een wat meer behapbare prijs de komende jaren.

Ik kan het toestel laten repareren (eigen risico euro 60,-) en overnemen van kpn (100,-) en mijn abo sim only verlengen. Iphones worden niet door KPN gerepareerd maar geswapped, ik moet er dus achter komen of ik een standaard iphone 5 krijg, een 5s of dat ze mij zullen opschepen met een 5c?

Zo niet, kan ik dan beter wachten tot een prijsdaling van de 5s, en daar naartoe verlengen?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Thanks!
Niek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:45
Je zal zeer waarschijnlijk het toestel krijgen wat je nu hebt, namelijk een 5. Ze hebben bij Apple/ KPN vast nog een hoop van die dingen liggen.

[ Voor 0% gewijzigd door Volkan1984 op 15-09-2014 10:19 . Reden: Een letter te veel. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
hangt van de reparatie af ( wat is er defect )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:53
Bij vodafone dacht ik ook een zelfde soort ''truukje'' uit te halen door een defecte powerbutton te laten vervangen. Echter, de knop werd gewoon gerepareerd -> er kwam geen ''refurbished'' toestel.

Mijn broer heeft wel een refurbished iPhone 5 gekregen bij KNP (lease) na 1,5 jaar en een defect. Weet alleen even niet meer om wat voor defect het ging 8)7 .

Zoals @frankym als zegt, wat is er defect?

Toch lachen die eigen risico, terwijl je gewoon 2 jaar recht heb op hardwarematige defecten (maar goed, dat hangt natuurlijk af van de aard van het defect..).

[ Voor 17% gewijzigd door keanu_ op 16-09-2014 13:18 ]