iPad reparatie: juist uitgevoerd of niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-09 08:21
In de zomervakantie heeft mijn zoontje van 2 jaar mijn iPad 3 laten vallen. Resultaat: gebroken glas.

Goed, terug in Nederland eventjes naar de lokale belwinkel gegaan. Reparatie was geen probleem. Scherm laten fixen voor 80 euro.

Er zijn echter twee problemen

1. de homebutton draait (maar werkt wel perfect)
2. er zit een klein beetje speling tussen het scherm in en het glas in het centrum van het scherm. Dit kun je horen als je tapt in het midden van het scherm.

Ik ben terug geweest naar de belwinkel en heb hem de problemen voorgelegd. Zijn reactie

1. Hoort niet, maar als ik 'm opnieuw open maak krijg ik 'm niet meer zo mooi dicht als nu (toegegeven, hij zit nu erg netjes dicht)
2. Dat is normaal, je krijgt 't nooit zo mooi als af fabriek. Als je 't zo strak wil als af fabriek moet je een compleet nieuw scherm monteren.

Afgesproken 't voorlopig zo te laten, maar dat ik wel garantie krijg op de home button. Als deze het begeeft, repareert hij 'm voor niks.

Mijn vraag is of de verkoper de waarheid spreekt of dat dat onzin verkoopt.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 12:05

Croga

The Unreasonable Man

Mijn ervaring is vergelijkbaar: Pure glas-reparatie krijg je simpelweg nooit zo netjes als in de fabriek. Maar voor het geld van die reparatie (80 euro is echt een schijntje) heb ik er genoegen mee genomen. Het is nogsteeds slechts een fractie van wat het apparaat zelf kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:53
Als het geen officiele apple-reperateur is, en de prijs daar ook naar, vind ik dat ie gewoon eerlijk is geweest over zijn kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Hoi,

Ik heb er ook vele gerepareerd. Dat de homebutton draait is dat hij de oude knop overgezet heeft, en of hij heeft de knop te weinig aandacht gegeven en hem niet netjes weer vast geplakt heeft.

Hij heeft denk ik ook geen officiele plaktape gebruikt. maar iets uit china. Alleen het echte 3m 300LSE tape werkt perfect.

Daarbij denk ik bij 80 euro dat je een imitatie scherm hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door I_am_akira op 15-09-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-09 21:00
Ik vind dat de verkoper het goed oplost. Het scherm op een iPad vervangen is erg lastig en als je zelf aangeeft dat het er goed uit ziet en er strak op zit zal ik het zo laten zitten. het voornaamste is dat alles goed dicht zit en hier geen stof door naar binnen kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-09 08:21
Ok guys, dank voor de feedback. Ik had al zo'n idee dat wel een eerlijk verhaal vertelde :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1