Wijziging User Review - [Chocoball] [jm20101]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:13

Chocoball

瞧好吧!

Topicstarter
Beste,

Tweaker jm20101 heeft V&A Feedback gegeven op het verkeerde artikel .Hij heeft van mij een Doogee Voyager2 DG310 overgenomen maar feedback gegeven op de 8bitdo FC30 controller.

De 8bitdo controller is inmiddels ook verkocht waardoor deze Tweaker geen feedback kan geven. Kunnen jullie het product aanpassen naar de Doogee of anders de feedback geheel verwijderen waardoor jm20101 het opnieuw kan doen?

Alvast bedankt.

Link naar advertentie: http://tweakers.net/aanbo...e-voyager2-dg310-wit.html
Link naar review: http://tweakers.net/aanbod/rating/214968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jm20101
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02-2024
Beste,

Bij deze ga ik akkoord met de wijziging van mijn review.
Helaas kan ik dit zelf niet aanpassen dus ik hoop dat een van de beheerders van tweakers dit kan doen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Feedback wijzigen naar de juiste advertentie is niet mogelijk. Degene die de 8bitdo FC30 controller heeft gekocht kan gewoon nog een feedback over dat product geven, het is mogelijk om door meerdere gebruikers op 1 item beoordeeld te worden.
Ik heb nu de review in ieder geval verwijderd zodat jm20101 een nieuwe kan plaatsen met de juist advertentie.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:13

Chocoball

瞧好吧!

Topicstarter
Bedankt voor de uitleg en genomen actie.

Let op:
Let op:

Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.