Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Halve scrollvaste pagina :|

Pagina: 1
Acties:

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Topicstarter
Beste devvers,

Ik heb een mug gevonden (alweer :p ). Ik keek wie de auteur van het artikel over het Tweakers rwd was en klikte erop. Toen kreeg ik deze pagina voor mn neus:
Afbeeldingslocatie: https://photos-1.dropbox.com/t/0/AADVZkTXE0IzrJdkYQx2I3RzHcrxWU7l44NSpeYMQ21JFg/12/257685024/png/1024x768/3/1410728400/0/2/Screenshot_2014-09-14-21-29-24.png/bkITNaxPbPaleFbmOS2aC35LEst6MhtdflMry0ljwwc
maar ik kon niet naar links of naar rechts scrollen. Ik zag dus de helft van de pagina waar ik helemaal niks aan heb.

Succes met het afwenden van deze wereldramp :p

MasterPrutser

[ Voor 0% gewijzigd door Pwuts op 14-09-2014 21:42 . Reden: Er stond een spelvoud in :O ]

¯\_(ツ)_/¯

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

dat komt omdat die pagina's nog niet responsive zijn gemaakt

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Pwuts

Pwuts

Topicstarter
Dat dacht ik al. Wel toepasselijk: ik kwam op die pagina terecht vanaf het artikel over Tweakers' responsive design. :p

¯\_(ツ)_/¯

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Deze pagina zou eigenlijk helemaal niet getoond mogen worden in de responsive layout maar zou domweg de desktop versie moeten tonen. Dan is het wel mogelijk om te pannen en in te zoomen. Maak er dus een ticket voor aan :)

• Pwuts

Pwuts

Topicstarter
Hoe moest dat ook alweer? 8)7 #warhoofd

¯\_(ツ)_/¯

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 19:58

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Je bedoelt hoe je een ticket moet aanmaken? Nou, je zult eerst moeten solliciteren bij Tweakers, op sollicitatiegesprek gaan en dan nog eens aangenomen moeten worden. :P

Inspector bedoelde dus dat hij er een ticket voor zal aanmaken :p

[ Voor 10% gewijzigd door FlipFluitketel op 15-09-2014 19:05 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Pwuts

Pwuts

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:04:
[...]

Je bedoelt hoe je een ticket moet aanmaken? Nou, je zult eerst moeten solliciteren bij Tweakers, op sollicitatiegesprek gaan en dan nog eens aangenomen moeten worden. :P
Aha. Nou, de vorige keer kwam er geen sollicitatiegesprek aan te pas. Ik stuurde gewoon een mail over pudding, computers en tompouce in de hoop dat iemand m zou lezen en toen werd ik aangenomen :*)
Inspector bedoelde dus dat hij er een ticket voor zal aanmaken :p
Nou, dan hoef ik dat ook niet meer te doen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pwuts op 15-09-2014 21:24 ]

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1