Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het belangrijkste wat ik met mijn PC wil gaan doen is gamen. Ik doe dit op een 1080p monitor. De games die ik er mee wil gaan spelen zijn: Battlefield 3, Far Cry 4, GTA V, enz. Ik wil de games op hoge instellingen op 60 fps kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond de €700 kosten, exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een HP muis en toetsenbord en Windows 8. Ook ik heb ik al een monitor. (Dell Ultrasharp U2312 HM)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alle standaard dingen nodig: processor, videokaart, opslag, ram, behuizing, voeding, moederbord en ook een draadloze netwerkkaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU heb ik een voorkeur voor Intel. Ook wil ik alleen een SSD als opslag gebruiken. Ik heb zelf namelijk ook nog een laptop met 500 gb opslag dus een SSD alleen moet voldoende zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een ATX formaat.
Ga je overklokken?
Eventueel ga ik nog de GPU overklokken.
Een andere optie voor de behuizing is de Corsair Carbide 300R. Is het het extra geld waard? pricewatch: Corsair Carbide 300R
Dit wordt mijn eerste build, dus alle op- en aanmerkingen zijn welkom.
Dit is wat ik zelf heb samengesteld:
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten, Stefan
Het belangrijkste wat ik met mijn PC wil gaan doen is gamen. Ik doe dit op een 1080p monitor. De games die ik er mee wil gaan spelen zijn: Battlefield 3, Far Cry 4, GTA V, enz. Ik wil de games op hoge instellingen op 60 fps kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond de €700 kosten, exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een HP muis en toetsenbord en Windows 8. Ook ik heb ik al een monitor. (Dell Ultrasharp U2312 HM)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alle standaard dingen nodig: processor, videokaart, opslag, ram, behuizing, voeding, moederbord en ook een draadloze netwerkkaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU heb ik een voorkeur voor Intel. Ook wil ik alleen een SSD als opslag gebruiken. Ik heb zelf namelijk ook nog een laptop met 500 gb opslag dus een SSD alleen moet voldoende zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een ATX formaat.
Ga je overklokken?
Eventueel ga ik nog de GPU overklokken.
Een andere optie voor de behuizing is de Corsair Carbide 300R. Is het het extra geld waard? pricewatch: Corsair Carbide 300R
Dit wordt mijn eerste build, dus alle op- en aanmerkingen zijn welkom.
Dit is wat ik zelf heb samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 157,- | € 157,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 212,- | € 212,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KWN1, windowed) | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | TP-Link TL-WN881ND | € 11,82 | € 11,82 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 51,50 | € 51,50 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,95 | € 89,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 695,16 | |
Alvast bedankt voor jullie hulp!