Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Inverted custom nieuwsbrief checkboxen?

Pagina: 1
Acties:

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Topicstarter
Beste devvers,

Ik had zin om de custom nieuwsbrief uit te proberen dus heb ik die maar gekocht. Toen ik 'm wilde gaan instellen ontdekte ik iets vreemds. Standaard staan alle checkboxes aan, behalve de "Alles selecteren" checkbox, die staat uit. Ik kan geen opties uitzetten, tenzij ik "Alles selecteren" aanzet. Het lijkt er dus een beetje op dat er iets inverted is. Ik heb nog niet kunnen ontdekken wat het uiteindelijke resultaat met de nieuwsbrief is, maar dit klopt sowieso niet.

Veel succes ;)

MasterPrutser

¯\_(ツ)_/¯

• Pwuts

Pwuts

Topicstarter
Heeft er niemand zin om hier naar te kijken ofzo? Dit topic staat er al best lang en er is nog niet gereageerd... Het is wel iets wat prioriteit moet krijgen. Intussen heb ik wel een update: de "Alles selecteren" checkbox is het enige wat is geïnvert, verder werkt de hele form prima. Dat je 'm eerst moet aanvinken om iets met de rest van de instellingen te kunnen is wel onhandig..
Succes ;)

¯\_(ツ)_/¯

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Het is pas 2 dagen geleden, en het is nou niet bepaald een heel erg probleem ;)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Kicken is niet nodig, zeker niet zo snel :) We zien alles maar kunnen niet altijd direct reageren. Alle topic in Stoute bugs worden i.i.g. gelezen. Ik heb het even bekeken en begrijp wat je bedoeld. Erg duidelijk is het niet maar in principe werkt het wel. Het zou inderdaad mooier zijn als het vinkje "alles" al gelijk actief was. Hoe dan ook. Dit onderdeel bestaat nog uit oude code en willen we sowieso een keer een volledige make-over geven. Ik vrees dat er dan pas prioriteit aan gegeven gaat worden.

• Pwuts

Pwuts

Topicstarter
Aha, dan weet ik dat ook weer :) Ik zou natuurlijk graag komen helpen met het converten van deze pagina's naar responsive maar jammer genoeg heb ik de komende vakantie waarschijnlijk nodig voor de grote vrijetijdsverwoester, "school" geheten :( :'(

¯\_(ツ)_/¯