Vraag over monitor wallmount met vesa

Pagina: 1
Acties:

• twizz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-10-2025
Ik heb een monitor met vesa, en een vesa beugel. Maar de kabels in mijn monitor gaan horizontaal erin bij de achterkant. Hoe moet ik het dan mounten? Want als de monitor tegen de muur aanzit hoe passen de kabels dan?
Ik heb het vaker gezien, maar dan gaan de kabels er vanaf onder erin, bij de monitor.

Hoe kan ik dit oplossen?

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:04
zorgen voor ietjes meer afstand tot de muur zodat je kabel de bocht kunnen maken.

Een extra houten plaat/balkjes zou goed kunnen om die extra ruimte te creeren.

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Je hebt kapjes die je kabelverloop naar onderen laten gaan. Kosten een paar euro bij de kabelboer.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt gewoon haakse kabels erin zetten. Voor HDMI, DVI, VGA en power in elk geval te vinden. Dus het lijkt me dat je 't daarmee gewoon aan moet kunnen sluiten, als je de monitor zo heel strak tegen de muur wilt hebben.

• twizz
Het is een beugel die dicht bij de buurt zit. Dus zelfs de stekker is te lang. Het zou mischien kunnen als ik inderdaad een extra (dikke) plaat ga maken, die ga ik dan ook weer moeten monteren aan de muur.

Ik wist niet dat er haakse kabels bestonden, maar ik weet niet of het een oplossing is.

edit: of ik moet een andere beugel kopen die niet zo dicht bij de muur zit. Maar dan eentje die 5-6 cm van de muur af zit.

[ Voor 17% gewijzigd door twizz op 14-09-2014 20:50 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik snij regelmatig een heleboel plastic van de connector weg. werkt nog best vaak goed :P het meeste plastic zit er vaak op om hem vast te kunnen pakken

Je zou de het plastic ook kunnen verhitten en je eigen haakse stekker gaan

of ja . een echte haakse kopen

Iperf

• twizz
haha ja dat kan, maar als ik voor die optie ga dan koop ik wel een echte
maar voor nu biedt het geen oplossing

tenzij ik haakse kabels koop + andere beugel
zodat het alsnog zo dicht mogelijk bij de muur kan
Pagina: 1