Mannen,
Ik wil een aantal ssh commando's laten aftrappen bij aanroep van een script. Onderstaande commando's werken per stuk en als ik ze tesamen in een script prop ook. Alleen werkt het niet volledig bij aanroep vanuit een AT task. Dan wordt namelijk alleen het eerste commando uitgevoerd. Ik denk dus dat ik iets fout doe.
Ik kan alleen niet vinden waar het mis gaat en google is me hiermee niet gunstig gezind.
Onderstaand de inhoud van putiton.sh
Doel: Ik wil graag 1 script die meerdere commando's per device kan uitvoeren maar ook meerdere commando's kan doen naar meerdere devices.
Ik wil een aantal ssh commando's laten aftrappen bij aanroep van een script. Onderstaande commando's werken per stuk en als ik ze tesamen in een script prop ook. Alleen werkt het niet volledig bij aanroep vanuit een AT task. Dan wordt namelijk alleen het eerste commando uitgevoerd. Ik denk dus dat ik iets fout doe.

Ik kan alleen niet vinden waar het mis gaat en google is me hiermee niet gunstig gezind.
Onderstaand de inhoud van putiton.sh
code:
1
2
3
4
5
6
7
| #!/bin/bash sshpass -p 'Passw0rd' ssh -t -t Username@10.0.1.222 'echo 1 > /proc/power/output3; exit' sshpass -p 'Passw0rd' ssh -t -t Username@10.0.1.222 'echo 1 > /proc/power/output2; exit' sshpass -p 'Passw0rd' ssh -t -t Username@10.0.1.221 'echo 1 > /proc/power/output1; exit' sshpass -p 'Passw0rd' ssh -t -t Username@10.0.1.76 'echo 2 > /proc/gpio/led_pattern; wl scan; exit' sshpass -p 'Passw0rd' ssh -t -t Username@10.0.1.77 'echo 2 > /proc/gpio/led_pattern; wl scan; exit' exit; |
Doel: Ik wil graag 1 script die meerdere commando's per device kan uitvoeren maar ook meerdere commando's kan doen naar meerdere devices.
U+