Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Shrew soft Access Manager] Timeout na vervangen NIC

Pagina: 1
Acties:

• dulghar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 22:37
Heeft er toevallig iemand ervaring met Shrew Soft Access Manager? Wij gebruiken het om VPN-tunnels op te bouwen naar onze klanten. Tot op heden werkte dit perfect, alleen sinds ik de NIC heb vervangen op onze Windows Server 2008 R2, waar de Access Manager op draait, krijg ik alleen maar timeouts?

Is ergens in te stellen dat de software gebruik gaat maken van de nieuwe NIC? Of misschien moet ik ergens anders iets instellen?

Heb reeds in het register gezocht op alles van Shrew Soft of er een verwijzing naar een bepaald NIC staat, maar hier niets over kunnen vinden. Ook een zoekopdracht op Google heeft me niet verder gebracht. De Shrew Soft Lightweight Filter is ook op de nieuwe NIC actief.

Iemand die me hiermee kan helpen?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:13

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

dulghar schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:20:
Tot op heden werkte dit perfect, alleen sinds ik de NIC heb vervangen op onze Windows Server 2008 R2, waar de Access Manager op draait, krijg ik alleen maar timeouts?
Is dit een vraag of een bevinding? Kortom, geef eens duidelijk aan wat je probleem nu feitelijk is.
Is ergens in te stellen dat de software gebruik gaat maken van de nieuwe NIC? Of misschien moet ik ergens anders iets instellen?
Dit is niet in de manual te vinden? Ik zag op de site dat er nl. redelijk uitgebreide documentatie beschikbaar is.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
En als je een telnet naar die VPN verbinding doet? Of een trace? Of een andere debug methode toepast?
Op de knopjes drukken en hopen dat het vanzelf gaat werken is natuurlijk niet iets wat gaat helpen. Onderzoek wel.