Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
[ Voor 11% gewijzigd door sebastius op 14-09-2014 13:20 ]
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Wat wellicht een optie is om via een usb-verlengkabel (kan tot 5 meter, maar ik zou niet langer dan 2 gaan), en daar een usb-hub aan hangen. Het is toch wel handig om wat aansluitingen op de plek waar je werkt te hebben. Voor usbsticks, harddisks, headsets, etc.
Dan heb je dus maar 2 kabels (usb en hdmi) die je richting je kast moet trekken.
[ Voor 29% gewijzigd door fm77 op 14-09-2014 13:32 ]
*insert signature here
Printer/scanner via wifi, dan kun je hem neerzetten waar je wilt.
Muis/toetsenbord draadloos.
Mooie kast(kleine) kopen en op de tafel zetten, in zicht, dan heb je ook geen stof problemen als de kast op de tafel staat. Of onder de tafel, aan onderkant van de tafelblad vast maken.
Je kunt ook nog een toetsebord kopen die met licht werkt(rood licht), dus er ligt geen toesenbord op je tafel.
Nadeel is dat je maar 1 toets kan drukken en dan pas de volgende, dus als je spellen of veel wilt typen dan zal dat wel niet werken.
[ Voor 106% gewijzigd door jan99999 op 14-09-2014 15:29 ]
randapparatuur via netwerk
muisje evt draadloos
Dus, resumerend: 5 meter is de theoretische max van USB, dus is het wijsheid dat aan te houden. Dat is direct ook de laagste ondergrens, want HDMI kan verder en audio ongetwijfeld ook. Daar kan ik wel wat mee, thanks
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde