PC Specs :
X4 640
ASRock n68 vs3 ucc
Antec High Current Gamer 400W
XFX 7770 Double Dissipation ( 4 maand garantie )
4GB DDR3 1600mhz
Voorafgaande windows (Windows 7 64 en 32 Bit ) problemen :
BSOD ( atikmdag.sys ) tijdens het browsen
Lagg tijdens het game inclusief geluid
in de zomer vakantie eens strepen gehad op mijn beeld
tijdens het gamen ( world of tanks 100%GPU load ) zwart scherm
voor de plaatjes http://imgur.com/a/juczN
volgens andere forum's kwam Atikmdag.sys BSOD veel voor met AMD kaarten / drivers heb daarom gekozen om windows te upgraden om te kijken of de BSOD waren verholpen. tot zo ver nog geen BSOD ( 5 dagen geen BSOD )
jammer genoeg zijn er wel 2 problemen terug namelijk :
Monitor krijgt geen signaal meer op random momenten wanneer GPU 100% load is. ( gisteren 1x gebeurd en vandaag in de ochtend al 1x gehad). om dit te verhelpen moet ik me PC hard Rebooten met de Power button.
van de bijde keren heb ik video materiaal voor eventuele bewijs stukken voor een RMA. aangezien de problemen niet vaak voorkomen ben ik bang dat XFX mijn probleem niet gaat vinden en hem gewoon terug stuurt na 1-2 maand. dat betekend dus ook dat ik van de 4 maand dan nog ma 2 maand garantie over heb.
Alle onderdelen zijn besteld bij azerty.nl en zelf in elkaar gezet.
Video :
YouTube: World of tanks XFX 7770 Black Screen
YouTube: Again no signal while gaming
X4 640
ASRock n68 vs3 ucc
Antec High Current Gamer 400W
XFX 7770 Double Dissipation ( 4 maand garantie )
4GB DDR3 1600mhz
Voorafgaande windows (Windows 7 64 en 32 Bit ) problemen :
BSOD ( atikmdag.sys ) tijdens het browsen
Lagg tijdens het game inclusief geluid
in de zomer vakantie eens strepen gehad op mijn beeld
tijdens het gamen ( world of tanks 100%GPU load ) zwart scherm
voor de plaatjes http://imgur.com/a/juczN
volgens andere forum's kwam Atikmdag.sys BSOD veel voor met AMD kaarten / drivers heb daarom gekozen om windows te upgraden om te kijken of de BSOD waren verholpen. tot zo ver nog geen BSOD ( 5 dagen geen BSOD )
jammer genoeg zijn er wel 2 problemen terug namelijk :
Monitor krijgt geen signaal meer op random momenten wanneer GPU 100% load is. ( gisteren 1x gebeurd en vandaag in de ochtend al 1x gehad). om dit te verhelpen moet ik me PC hard Rebooten met de Power button.
van de bijde keren heb ik video materiaal voor eventuele bewijs stukken voor een RMA. aangezien de problemen niet vaak voorkomen ben ik bang dat XFX mijn probleem niet gaat vinden en hem gewoon terug stuurt na 1-2 maand. dat betekend dus ook dat ik van de 4 maand dan nog ma 2 maand garantie over heb.
Alle onderdelen zijn besteld bij azerty.nl en zelf in elkaar gezet.
Video :
YouTube: World of tanks XFX 7770 Black Screen
YouTube: Again no signal while gaming
[ Voor 11% gewijzigd door vinootje op 14-09-2014 12:34 ]