[idee] tweakotinekolom in galleryranglijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Topicstarter
Beste devvers,

Op het profiel van iedere Tweaker staat zijn/haar tweakotinegehalte, met daar achter z'n #plaats in de ranglijst. In de (karma)ranglijst zelf is dit getal echter niet terug te vinden. Het zou best handig zijn als dit er toch bij zou staan. Ik weet natuurlijk niet hoe het onderhuids zit, maar ik hoop dat dit toch kan worden gedaan. :)

~MasterPrutser

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:02
Ik denk dat ze dat niet gedaan hebben omdat die getallen de hele tijd veranderen. Maar het lijkt me wel leuk als dit toegevoegd word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

Topicstarter
Jochemd13 schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:23:
Ik denk dat ze dat niet gedaan hebben omdat die getallen de hele tijd veranderen. Maar het lijkt me wel leuk als dit toegevoegd word :)
Daarom stel ik het ook voor he :p
Trouwens, het karma "saldo" van de actieve Tweaker verandert ook steeds hoor, dus ik denk niet dat het om die reden een enorm probleem zou zijn. :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maar waarom wil je tweakotine met karma combineren? Het zijn twee losstaande items. Je krijgt karma door bepaalde dingen op de site te doen en tweakotine zegt alleen maar iets over hoe lang of vaak je hier zit. Daar krijg je niet gelijk een berg karma voor.

Of bedoel je dat je net als de karma ranglijst, een aparte ranglijst met Tweakotine wilt hebben? Want dat is niet erg duidelijk uit je verzoek. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

Topicstarter
Ik bedoel dat er in de karma ranglijst, naast de hoeveelheid karma, ook staat wanneer iemand zich heeft geregistreerd, wanneer 'ie zn laatste post heeft gepost en het aantal profielviews van die persoon. Als ze daar nou nog net zo'n kolom bij maken met de tweakotine dan zou dat ook wel handig zijn. ;)

¯\_(ツ)_/¯