Naast dat ik zelf voor een nieuwe pc aan het zoeken ben, help ik ook een goede vriendin met het zoeken naar een nieuwe laptop. Budget is nog niet helemaal precies vastgesteld. Gedacht werd aan 700-750 euro, maar daar mag, als daar goede redenen voor zijn, naar boven of beneden van worden afgeweken.
Ze volgt een rechtenstudie. Mij is niet bekend of daar aparte programma's voor zijn, ik geloof van niet. Het zal voornamelijk tekstverwerken zijn denk ik.
Wat ga je met je laptop doen?
Besturingssysteem Windows, gamen niet echt (geen tijd voor), veel tekstverwerken, daarnaast het gebruikelijke surfen en mailen. Wellicht wat hobbymatig fotobewerken.
Wat is je budget?
Een schatting van +/- 700-750 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, heel erg veel. Gewicht, formaat en accuduur (vooral accuduur) zijn erg belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen specifiek merk, graag een goede laptop die veel meegenomen kan worden.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Geen enkele voorkeur voor merk, wel voor kwaliteit.
Had zelf deze gezien: pricewatch: Toshiba Satellite S50-B-138
Maar suggesties zijn welkom. Laptop wordt dagelijks meegenomen, dus als er zijn die een betere accu hebben, dan horen we dat graag. Ook liefst een laptop die lang meegaat.
Ze volgt een rechtenstudie. Mij is niet bekend of daar aparte programma's voor zijn, ik geloof van niet. Het zal voornamelijk tekstverwerken zijn denk ik.
Wat ga je met je laptop doen?
Besturingssysteem Windows, gamen niet echt (geen tijd voor), veel tekstverwerken, daarnaast het gebruikelijke surfen en mailen. Wellicht wat hobbymatig fotobewerken.
Wat is je budget?
Een schatting van +/- 700-750 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, heel erg veel. Gewicht, formaat en accuduur (vooral accuduur) zijn erg belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen specifiek merk, graag een goede laptop die veel meegenomen kan worden.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Geen enkele voorkeur voor merk, wel voor kwaliteit.
Had zelf deze gezien: pricewatch: Toshiba Satellite S50-B-138
Maar suggesties zijn welkom. Laptop wordt dagelijks meegenomen, dus als er zijn die een betere accu hebben, dan horen we dat graag. Ook liefst een laptop die lang meegaat.