KPN Mobiel stopt Shoutcast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:53
Beste Tweakers,

Ik heb van KPN een kadootje gekregen, namelijk: KPN Korting 10,00 euro
Dat is heel leuk ik betaal nu geen 16 maar nog maar iets meer dan 7 euro per maand voor ONBEPERKT internet, via 3G (Abbo 2010.) Dat is heel leuk en vooral heel aardig.

ECHTER! Als ik nu een shoutcast stream opstart, wordt deze verbinding per direct verbroken!
Dus zoals we vroeger makkelijk 100mb per uur konden verstoken kan dat theoretisch nog wel wel, maar in de praktijk niet meer.

Nu is mijn vraag, hebben meer mensen hier last van? Zo ja, gaan we samen via dit forum KPN op de hoogte stellen. Of moet ik weer een rechtzaak beginnen en deze weer winnen?
Nu moet ik een php script gaan maken die constant een bestand download en weer wist.
Het ging zo goed met KPN, mijn verbruik ging van 20+GB per maand naar enkele honderd MB. Blijkbaar hebben ze weer een netwerk tester nodig?

Ik word zo moe van die bedrijven.

Edit:
Mja dit slaat nergens op, maar na het wissen van alle internet en MMS instelling uit mijn telefoon en deze opnieuw op te vragen via SMS 1300 JA, werkt alles weer. Ik kreeg nog één de melding kan geen verbinding maken, terwijl de audio bleef doorspelen van Shoutcast, maar elke keer als ik nu een Shoutcast stream opstart blijft deze gewoon werken.

Ik laat de stream even een paar uurtjes lopen met 320kbps. De eerste 10 minuten zijn in ieder geval goed verlopen.

[ Voor 20% gewijzigd door neeecht op 14-09-2014 04:24 ]