Ik heb sinds een paar weken een Motorola moto G uit Duitsland. Hiervoor zoek ik nog een goed sim-only Abbonement of prepaid. Ik bel echt niet veel (misschien 20 min per maand) maar ik wil wel minstens 200 me data, en het moet onder de 10 Europa per maand zijn
Het is abonnement, misschien zoekt dat makkelijker.
Daarnaast: Simyo.nl. Een abonnement met 100 minuten/SMS + 200 MB kost je €9, wanneer je deze voor een jaar afsluit. Doe je dit per maand dan kost het €10. Tussentijds is het abonnement prima te wijzigen, per maand.
Daarnaast: Simyo.nl. Een abonnement met 100 minuten/SMS + 200 MB kost je €9, wanneer je deze voor een jaar afsluit. Doe je dit per maand dan kost het €10. Tussentijds is het abonnement prima te wijzigen, per maand.
Simyo = KPN
Simpel => T=Mobile
Hollandsnieuwe => Vodafone
Allemaal erg goedkoop. Ik ben zelf overgestapt op Simyo (€10,- korting via vriendendeal) ivm het kpn-netwerk
Simpel => T=Mobile
Hollandsnieuwe => Vodafone
Allemaal erg goedkoop. Ik ben zelf overgestapt op Simyo (€10,- korting via vriendendeal) ivm het kpn-netwerk
[ Voor 13% gewijzigd door Tarabass op 14-09-2014 10:03 ]
Ik heb denk ik het liefst bel/sms/data uit een bundel, zodat ik binnen die hoeveelheid zelf kan kiezen hoe ik het verdeel
Pagina: 1