Hi. eerst soory voor mijn slechte nederlands ! De laatste daagen heb ik heel veel topics gelezen om een nieuw system te bouwen. Ik heb heel lang voor een goede ips monitor met lage reactie gezocht, ik heb nu de Eizo Foris FS2333 besteld , maar voor u opinies daarover ben ik ook blij.
Ik spel dan op fullhd 1080p
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en Movies, ik speel onder andere fps shooters zoals bf4, csgo en wacht op gta5 in januari.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is ongeveer 900-1100€, Maar het liefste zo goedkoep mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Eizo Foris FS2333 besteld, het volgt nog een ducky shine 3 toetsenboard. Als u mischien een betere en goedkopere mechanical toetsenboard in nederland weet laat het mij weten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laagere geluid en energieverbruik is naturlijk mooi maar geen must.
Ga je overklokken?
Ik heb nooit overklokkt dus ik denk niet.
Dat is het system zoveer, mijn vraag is ook als ik een andere koeler nodig heb voor cpu ?
Wat is met de Soundkaart, ik heb nooit een soundcard gezien...is die onboard sound op de mainboard good ?
Mijn dilemma is dat ik de grafik kaart verplaatsen wil met de Club3D Radeon R9 290 royalAce. Momenteel heb ik interesse in battlefield 4 en andere games die ik nog niet gespeeld heb zoals crysis3, bioshock infinite etc. Maar de kaart in mijn system zal deze spellen met ultra settings en 60fps kunnen speelen of niet ?
De vraag is, is mijn system sterk genoeg dat ik komende ps4/xbone multiplattform games op high/ultra volgende jaaren spelen kan ? Of zal ik toch de 290 bijpakken ?
Ik spel dan op fullhd 1080p
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en Movies, ik speel onder andere fps shooters zoals bf4, csgo en wacht op gta5 in januari.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is ongeveer 900-1100€, Maar het liefste zo goedkoep mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Eizo Foris FS2333 besteld, het volgt nog een ducky shine 3 toetsenboard. Als u mischien een betere en goedkopere mechanical toetsenboard in nederland weet laat het mij weten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laagere geluid en energieverbruik is naturlijk mooi maar geen must.
Ga je overklokken?
Ik heb nooit overklokkt dus ik denk niet.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 157,- | € 157,- |
1 | Gigabyte GA-H97M-HD3 | € 72,89 | € 72,89 |
1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,01 | € 52,01 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 89,95 | € 89,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 674,70 |
Dat is het system zoveer, mijn vraag is ook als ik een andere koeler nodig heb voor cpu ?
Wat is met de Soundkaart, ik heb nooit een soundcard gezien...is die onboard sound op de mainboard good ?
Mijn dilemma is dat ik de grafik kaart verplaatsen wil met de Club3D Radeon R9 290 royalAce. Momenteel heb ik interesse in battlefield 4 en andere games die ik nog niet gespeeld heb zoals crysis3, bioshock infinite etc. Maar de kaart in mijn system zal deze spellen met ultra settings en 60fps kunnen speelen of niet ?
De vraag is, is mijn system sterk genoeg dat ik komende ps4/xbone multiplattform games op high/ultra volgende jaaren spelen kan ? Of zal ik toch de 290 bijpakken ?