Toon posts:

[Win8.1] Kan mijn muis niet verplaatsen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds vandaag het probleem dat ik alleen mijn muis kan verplaatsen als de linker / rechter muisknop ingedrukt is, eerst moest ik er wel om lachen en ik dacht dat het na het opnieuw opstarten van mijn Windows 8.1 verdwenen zou zijn. Maar helaas het is er nog steeds.

Het begint nu wel een beetje irritant te worden als ik eerst een muis knop moet indrukken om mijn muis te kunnen verplaatsen..

Is hier ergens een instelling voor in Windows 8, heb namelijk in het configuratie scherm al verschillende dingen geprobeerd maar het werkt helaas nog steeds niet.

Joery.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Werkt je cursor met een andere muis wel?

Verwijderd

Topicstarter
Awsom schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:36:
Werkt je cursor met een andere muis wel?
Ja. met mijn muis werkt hij wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ik had het zelfde probleem, bleek dat er toets op mijn toetsenbord constant ingedrukt stond (zat wat vuil onder de toets waardoor deze bleef hangen) beetje contactspray en deze kwam weer los.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Test eens wat er gebeurt met een andere muis / met een ander toetsenbord. Of andersom door op te starten naar een ander besturingssysteem (bijv. Knoppix). Dan weet je of het een hardware- of softwareprobleem is.

Inderdaad best kans dat er ergens wat is schoon te maken.

offtopic:
Joery: zie je DM

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 14-09-2014 14:28 . Reden: DM ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)