Toon posts:

Mediaplayer met netflix/networks share.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heya,

Ik ben hier totaal niet in thuis dus ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb op dit moment een wd tv live hub (met een kapotte 1tb hdd) ik gebruik hem alleen nog als network share vanaf me computer naar de live hub om films te kijken. Maar ik wil nu ook Netflix gebruiken en het lijkt er op dat het niet kan met de wd tv live hub die ik heb (up-to-date) nu wil ik misschien een nieuwe aanschaffen waar het wel op kan, de prijs is opzich geen probleem. het enige wat ik wil is Netflix en network share en geen apparaat dat waarvoor ik voor vele anderen features betaald en toch nooit gebruikt.

Ik heb al veel rond ge-googled maar ik wil de mening horen van mensen die er ook werkelijk verstand van hebben.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Richard.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Chromecast (35 euro) en bijv Plex op je computer, share openstellen en dan ben je er wel ?

Of een smart TV kopen die dit allemaal Elf kan ? ( wel een dure oplossing )

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Verwijderd

Topicstarter
Thanks breezer, ik zat inderdaad te denken aan een smartTV, maar degene die ik nu heb is prima alleen mis ik Netflix. Ik zal is kijken naar de Chromecast.

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
De WD TV live (non-hub) kan Netflix en shares. Moet wel zeggen dat de 2 die ik heb niet 100% lekker werken, soms moet ik er de stroom af halen. Maar heb het idee dat het aan de verbinding lig. Veel anderen hebben er geen problemen mee.

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel je dat ie dan gewoon vast loopt op screensaver The_MAN ? dat had ik namelijk ook met de Live Hub. screensaver uitzetten en probleem was opgelost. En thanks. zal daar ook is naar kijken.