Toon posts:

Ps4 maakt rar geluiden filmpje opgenomen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers

8 februari had ik een ps4 gekocht bij de bartsmit en bij het starten van alle games maakt hij een tikkende geluiden. Het maakt om de 5 seconde en het maakt maximaal tot dat hij in de hoofdmenu is bij FIFA 14.ik weet echt niet of het normaal is heb hier ook een linkje van YouTube waar ik het opgenomen heb.
http://m.youtube.com/watch?v=Q6xB7spBAJ0

Groetjes ik hoop voor een snelle reactie.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:10

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Heb maar even de opbouw wat opgefrist, aangezien sommige stukjes wel erg "dat kost duur"-achtig zijn.

Hallo Tweakers,

Op 8 februari heb ik een PS4 gekocht bij de Bart-Smit en bij het starten van alle games maakt hij een tikkend geluid.

Hij doet dit om de 5 seconden totdat hij in het Fifa 14 menu is geladen. (Net zeg je dat ie dit bij alle games doet?) Ik weet echt niet of dit normaal is en ik heb hier ook een linkje van YouTube waar ik het opgenomen heb.
YouTube: PS4 making loud noise / ps4 maakt tik geluid

Groetjes,

Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden!

En ik denk dat dit normaal is, is trouwens wel moeilijk te horen op het filmpje wat waarschijnlijk aan je telefoon/camera ligt.
Maar mijn PS3 maakt i.i.g. nog irritantere geluiden, moeilijk te beschrijven; alsof je houtblokken over elkaar wrijft en dat in een doos. 8)7

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop nog meer te horen van ps4 gamers maar nog bedank he :)