Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wegvallend signaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op mijn thuis netwerk heb ik een tplink router, type tl wr84n en heb met de apparaten die erop zaten(2 tablet, 3 mobieltjes) nooit problemen gehad.

Nou heb ik een laptop gekocht(Asus n serie) en nu valt, elke keer als ik mijn laptop verbind al het signaal weg, op elk apparaat. En kan dan ook niet opnieuw verbinden.

Heb geprobeerd om de router compleet te resetten, op een ander kanaal gezet, nieuwe firmwire, nieuwe divers op de laptop maar niks werkt. Zolang de laptop niet op het netwerk zit gaat het goed, maar als hij er wel op zit valt het compleet weg dus.
Telecom provider is ziggo, ik kom er echt niet uit wat het probleem nou kan zijn.

Hopelijk kan iemand mij hier helpen..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2014 09:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die enig idee heeft wat het zou kunnen zijn? Zit eraan te denken of de oplossing een nieuwe router is, maar als het probleem ergens anders ligt heeft dat ook geen zin

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:51
Router draait nieuwste firmware?

Verder, welke wifi chipset heeft die Asus laptop?

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Volgens mij bestaat de tl wr84n niet. De TL-WR841ND V7 misschien? Daar kan je in elk geval DD-WRT op installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Router draait op de nieuwste firmwire, dit is onze router http://nl.tp-link.com/pro...oryid=238&model=TL-WR841N. Chipset van de laptop is de Intel dual band wireless-n 7260

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:28

Umbrah

The Incredible MapMan

Verbind je met 2,4GHz of met 5GHz? Hoeveel muren/verdiepingen zitten er tussen? Kun je een inSSIDer-screenshotje plaatsen? Zijn er babyfoons/magnetrons/electrische garagedeuren actief?

Verwijderd

Topicstarter
Ik verbind met 2,4 ghz, het probleem bestaat ook als ik 1 meter vanaf de router sta, met vol bereik. Magnetron gebruiken we eigenlijk nooit en staat er niks aan wat uitzend via 2,4 ghz. Wel Was het kanaal druk, maar ook op een rustig kanaal bleef het probleem

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11 22:23
Probeer eens alleen Wifi B en G en geen N...
Klinkt gek maar doe eens...

Verwijderd

Topicstarter
Je bedoelt bij de router instellingen?

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
TP-Link firmware is brak in dit geval, installeer gewoon DD-WRT.

Verwijderd

Topicstarter
Haha zal ik doen, kan het ook liggen aan de ubee van ziggo? Of lijkt jullie dat sterk?

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het Was inderdaad zo makkelijk als dd wrt installeren. Verbinding met mijn laptop is nu zo stabiel als het kan..
Pagina: 1