Toon posts:

Wie kan mij helpen, voorbereiding voor brute mod.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok het volgende... ik heb een oude Deskpro 4000 (133Mhz) die ik graag wil overclocken (oude systemen gaat dat altijd beter). Deze gaat deeluitmaken van mij MOD project: 2 pcŽs in 1, echter ik kan nergens info vinden over waar ik de jumpers kan vinden voor het oveclocken op mijn mobo. Kaniemand mij daar aan helpen (of zij het gewoon jumper 5 en 6?)

Mijn project al er ongeveer zo uit zien (slechts schets, maar ik ben al bezig.. heb nog geen fotoŽs)

http://home.hetnet.nl/~insaint/layout.jpg

ohja... en hoe krijg je hier een plaatje in?...

De bedoeling, is om zo de ideale Lan PC te krijgen (bovenste een dedicated server, onder het game station)...

De PIII 800 mhz, heb ik al op 900 lopen, kan echter niet snellen (kan mijn mobo nietinstellen in de bios, of zijn hier nog meer oplossingen voor (chaintech mobo)) anders koop ik een ander...

Verwijderd

? vaag zou je er niet 1 grote kast van maken ipv zo'n gekke vorm?

Verwijderd

Topicstarter
tja, de ene is een desktop, en de ander een midi tower... misscien dat ik hem om kan draaien...

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:13
Nu na de megaprut van microschoft de T-box van Insaint ;)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Neem een full-tower zou ik zeggen, daat passen met een beetje klooien wel 2 voedingen en moederborden in. Success i.i.g. :D

Whatever.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Of knutsel 2 ATX mini towers aan elkaar vast. En verf ze allebei zwart, en maak er een handvat aan vast! >:)

Whatever.

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

een 8 poort hub switch :?

en jij wilt een deskpro 4000 ( pentium 133 |:( ) overclocken .. hahahahaha .. veel plezier ermee .. die dingen zijn pasief ( dus zonder fan ) gekoeld, en op een compaq moederbordje overclocken ... ik wens je heeeeeel veel sucses ..
Ik kom misschien een beetje negatief over maar wat wil je nou aan performance winst halen op een pentium 133 ?

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

Topicstarter
Tja hij hoeft alleen maar 98SE te draaien als dedicated UT server.. maar tja hoe sneller hoe beter...

• cyclone

cyclone

mmm zou ik hem niet overklokken maar kijken wattie zo doet .. zeker omdat ie passief gekoeld is istie lekker stil .. da's een voordeel !
Gewoon voldoende geheugen erin proppen .. heb je meer aan dan overclocken lijkt me

Verwijderd

Topicstarter
tja zit alleen sim in.. 80 MB... moet in principe genoeg zijn... om er nu sim bij te kopen.. Sim is duur

• cyclone

cyclone

lijkt me wel 80 MB gewoon zorgen dat je windows 98 kaal installed zo min mogelijk zooi installeren en Unrealen maar !!

Verwijderd

Plaatje : lees de FAQ!
code:
1
[img]http://home.hetnet.nl/~insaint/layout.jpg[/img]

Geeft:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~insaint/layout.jpg

Verwijderd

Topicstarter
thnx....

Verwijderd

Topicstarter
Damn... dat ding wordt topzwaar, dus dat gaat niet werken...

Dan maar een mega kast kopen , en allebei de PcŽs daarin proberen te proppen... Wie o Wie kan mij vertellen waar ik (voor een schappelijke prijs) een kast met minstens 8 5Ž25" slots kan vinden???

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
dit...?
http://www.tweakers.net/nieuws/17224

kun je denk ik wel iets in kwijt :P

www.kuiphuis.nl

• Demo
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 12 juni 2001 15:28 schreef InSaint het volgende:
Damn... dat ding wordt topzwaar, dus dat gaat niet werken...

Dan maar een mega kast kopen , en allebei de PcŽs daarin proberen te proppen... Wie o Wie kan mij vertellen waar ik (voor een schappelijke prijs) een kast met minstens 8 5Ž25" slots kan vinden???
Of zet die desktop onderop... heb je meteen een stevige voet... :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
kan, maar probleem word dan dat ik de onderste kast niet meer open krijg, omdat die ander er op vast zit... maar met een rails systeem is dat op te lossen...

is het overwegen waard..

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
beetje onzinnig om 2 kasten aan elkaar te maken.. ik zou gewoon een soort grote kist maken en daar gewoon alles in knallen... zoiets als waar die boxen altijd inzitten bij concerten enz.. dat is gelijk erg stevig..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:00
Wil je dat op 1 monitor laten draaien??
is mischien wel leuk dat je met een knopje op de kast van pc kunt wisselen op je scherm :)

Verwijderd

Topicstarter
jep.. switch verbergen in een 5/25" bay... zelfde met de hub... denk alleen dat ik 2 kasten ga gebruiken die hetzelfde zijn (ene onderkant eruiT, de ander de bovenkant eruit...). beetje lassen, moet dat lukken
Pagina: 1