Beste mensen, is er hier iemand met ervaring met de versie The One van Dit is Tv? Ik ben op zoek naar een simpele en snelle mediaspeler waarmee ik films en series kan kijken. Ik kwam dit tegen op internet, ziet er mooi en goed uit. Iemand hier ervaring mee??
Dit is een Raspberry Pi. Om precies te zien het B+ model. Hierop draait een versie van Xbian (of OpenELEC). Daarnaast zijn er nog wat andere open source apps al standaard geinstalleerd.
Ze doen goed hun best om te verbergen dat ze gewoon open source software verkopen met een flinke marge...
Ze doen goed hun best om te verbergen dat ze gewoon open source software verkopen met een flinke marge...
Verwijderd
De vriendinnen groep van mijn vrouw is helemaal dol op dit kastje! Moet zeggen dat sinds wij de nieuwe versie van The one hebben ik ook helemaal om ben, een stuk sneller dan de vorige versie waar het in oude topics over gaat. Het is wel een luxe om naar de nieuwste films en series te kijken zonder al te veel te hoeven doen en zonder abonnement. Ik hoor in ieder geval van meerdere mensen goede geluiden.Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:33:
Beste mensen, is er hier iemand met ervaring met de versie The One van Dit is Tv? Ik ben op zoek naar een simpele en snelle mediaspeler waarmee ik films en series kan kijken. Ik kwam dit tegen op internet, ziet er mooi en goed uit. Iemand hier ervaring mee??![]()
Volgens mij hebben ze gewoon op een goede manier een technisch product aangepast zodat iedereen er mee kan werken. Ik ben er in ieder geval ontzettend blij mee!
Verwijderd
Dit gaat over een oudere versie.Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:45:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1577090/0 lijkt mij een goede start.
Ze hebben nu een snellere versie gelanceerd! Ben wel redelijk onder de indruk van het design en gebruiksgemak. Ik vind het in ieder een heerlijk product! Heb het nu sinds een paar maanden en series/films kijken gaat allemaal top. Het live gedeelte wordt ook steeds beter, ga nu de Eredivisie weer volgen.
@ApexAlpha: bedankt voor je reactie, maar die technische termen die je gebruikt zeggen mij niet zoveel... Ik ben op zoek naar een kant en klare mediaspeler die snel en makkelijk is. Ik heb er een aantal bekeken en die van dit is tv lijkt hier het beste op aan te sluiten. @Dennis: vond je vrouw het makkelijk om er mee aan de slag te gaan? Mijn vriendin moet er namelijk ook mee kunnen werken
En is het volledige seizoen 4 van Game of Thrones al beschikbaar??
Ik denk niet dat het hier gepast is om te vragen of seizoen 4 van GoT al beschikbaar is op een illegale stream. Ditistv is niet meer dan een Pi met OpenElec oid. eigenlijk een schande dat ze deze kastjes verkopen.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:00:
@ApexAlpha: bedankt voor je reactie, maar die technische termen die je gebruikt zeggen mij niet zoveel... Ik ben op zoek naar een kant en klare mediaspeler die snel en makkelijk is. Ik heb er een aantal bekeken en die van dit is tv lijkt hier het beste op aan te sluiten. @Dennis: vond je vrouw het makkelijk om er mee aan de slag te gaan? Mijn vriendin moet er namelijk ook mee kunnen werkenEn is het volledige seizoen 4 van Game of Thrones al beschikbaar??
Wat ik bedoel te zeggen is dat er op het internet heel veel mensen heel veel tijd hebben gestoken in het ontwikkelen en gratis ter beschikking stellen van deze software. Klik maar hier en hier voor meer info.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:00:
@ApexAlpha: bedankt voor je reactie, maar die technische termen die je gebruikt zeggen mij niet zoveel... Ik ben op zoek naar een kant en klare mediaspeler die snel en makkelijk is. Ik heb er een aantal bekeken en die van dit is tv lijkt hier het beste op aan te sluiten. @Dennis: vond je vrouw het makkelijk om er mee aan de slag te gaan? Mijn vriendin moet er namelijk ook mee kunnen werkenEn is het volledige seizoen 4 van Game of Thrones al beschikbaar??
Vervolgens plakken deze mensen hun eigen logo er op en doen alsof zij het zelf ontwikkeld hebben. Dat vinden veel mensen hier erg jammer.
Ik begrijp dat het voor jou erg fijn is om een kant en klare mediaspeler te hebben. Maar de reden dat hij zo goedkoop is is dus dat het kastje gewoon kopieren en de software net iets aanpassen.
"Dit is TV" is natuurlijk gewoon de grootste afzetterij die er bestaat. Men vraagt €130 voor een kastje van €35 met voorgeinstalleerde software die anderen ontwikkeld hebben en gratis beschikbaar hebben gemaakt. Bovendien: alles gratis streamen? Waar komen die rechten vandaan? Oh wacht, het is illegaal.
LET OP: GRATIS STREAMEN BESTAAT NIET. DIT IS HARTSTIKKE ILLEGAAL.
Bovendien heb ik nogal het idee dat Dennis vd Ven gelieerd is aan Dit Is Tv. Een account dat gisteren geregistreerd is en op zo'n manier praat over een overduidelijke afzetterij? ventje89 is hetzelfde, account met 2 posts. En raad eens hoe zijn vorige post eruit zag? Juist, dat was er een in een topic over dezelfde afzetters. Lees en huiver:
LET OP: GRATIS STREAMEN BESTAAT NIET. DIT IS HARTSTIKKE ILLEGAAL.
Bovendien heb ik nogal het idee dat Dennis vd Ven gelieerd is aan Dit Is Tv. Een account dat gisteren geregistreerd is en op zo'n manier praat over een overduidelijke afzetterij? ventje89 is hetzelfde, account met 2 posts. En raad eens hoe zijn vorige post eruit zag? Juist, dat was er een in een topic over dezelfde afzetters. Lees en huiver:
Ook de integriteit van TS trek ik in twijfel, CurrentCowboy wuift alle kritiek weg en probeert op schunnige wijze te vertellen wat een vreselijk gebruiksvriendelijk en jolig ding het allemaal wel niet is. Dit zaakje stinkt.Roel ben je niet gewoon van de concurrentie? Het lijkt er in ieder geval erg op, je ziet hier gewoon reclame te maken joh!! Het gaat om ervaringen met dit is tv, heb je die wel? Ik heb in ieder geval een half jaar geleden een box van dit is tv gekocht en die werkte gewoon prima! Heb een maand geleden de nieuwste software erbij gehaald en deze is nog iets sneller. Het verschil zit 'm met name in het uiterlijk.
Wat je zegt over geld retourneren klopt volgens mij ook niet. Ik had een toetsenbord erbij gekocht, deze hoefde ik uiteindelijk niet aangezien mijn eigen afstandsbediening van m'n tv (TOP!) het gewoon deed. Ik kreeg netjes m'n geld terug gestort nadat ik deze geretourneerd had.
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar ik ben dolblij met alle films en series die ik nu gratis kijk!
[ Voor 6% gewijzigd door BeefHazard op 14-09-2014 14:41 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Topic is op slot voor nader onderzoek.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()