Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?
74 graden is niet heet. 115 graden is heet voor een videokaart. Alles tot 90 graden is eigenlijk prima.
Precies ditPilatuS schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:29:
74 graden is niet heet. 115 graden is heet voor een videokaart. Alles tot 90 graden is eigenlijk prima.
Maar mijn pc voelt erg heet aan, warmer als normaal.
Ik wil het alleen zeker weten, als jullie zeggen dat het goed is neem ik dat maar aan...
Ik wil het alleen zeker weten, als jullie zeggen dat het goed is neem ik dat maar aan...
Tuurlijk word je PC warm. Die 200W aan warmte moet ergens heen. Wat voelt er dan precies heet aan, en wat is heet ? Je vingers aan de kast verbranden is natuurlijk niet normaal, maar als er warme lucht uitkomt of je kast voelt warm aan is dat wel normaal.
Achter het moederbord is het wel wat warm, en aan de achterkant ook.
Maar niet zo zeer dat ik mijn handen verbrand xD
Maar niet zo zeer dat ik mijn handen verbrand xD
De warme lucht word er aan de achterkant uitgeblazen wat zo hoort. Er is ook een groot verschil tussen internetten of gamen. Mijn PC tijdens internetten en wat downloaden verbruikt iets van 100W. Ga ik gamen gaat het richting de 650W. Als ik in de winter een dagje aan het gamen ben heb ik geen verwarming nodig tenzij het echt koud word buiten. Een moderne PC met dikke CPU en videokaart verbruikt flink wat energie wat omgezet word in warmte.
Dan moet ik maar geloven dat die warmte van mijn 300W+ afkomt,
Wel lekker warm trouwens in de winter!! #AMDPower!!
Wel lekker warm trouwens in de winter!! #AMDPower!!
Pagina: 1