Toon posts:

Youtube kanaal

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Deze heb ik een Youtube account gemaak!
*spam*

Het is de bedoeling dat ik er zoveel mogelijk apps en games van Android op zet.

Kunnen jullie me wat raad geven hoe ik het kan verbeteren?
Subscribe AUB!!! :D
(Ik screencast AL mijn video's van de enige echte Oneplus One!)

Bedankt voor de grote hulp!!!!!
(Sorry als dit in een verkeerd topic staat...)

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 12-09-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Pro tip: ga niet spammen in het favoriete forum van mensen. Dat vinden ze over het algemeen niet leuk ;) Ik denk dat je topic snel op slot gaat, succes met je kanaal.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niet de bedoeling om te spammen!!!
Wil gewoon wat hulp..
Iemand raad voor verbetering? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Hier is een tip: gebruik een andere screenrecorder :X :X :X Het geluid is niet alleen om te janken momenteel, maar doet ook nog eens pijn aan mijn oren. Wellicht heb je het geluid vanaf je telefoon direct opgenomen? Vaak kan je het geluid opnemen door een 3,5mm-3,5mm kabel te gebruiken tussen je telefoon en laptop/pc. PC/Mac ff geluidsopname starten vanaf lijn ingang en de game starten. Vervolgens even het geluid onder de video plaatsen en je hebt een goede video met mooi geluid d:)b

Wellicht dat er ook adapters zijn om in een keer beeld en geluid op je PC te krijgen, maar dit is een goedkoop alternatief. Ik kan overigens mij iPhone/iPad scherm opnemen via de Lightning kabel op mn Macbook. Via quicktime hoef ik enkel het apparaat te selecteren en op record te klikken, resultaat is een opname met perfect beeld en geluid. Misschien is er ook zoiets voor Android en Windows?

[ Voor 28% gewijzigd door ASNNetworks op 12-09-2014 21:06 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Om meer en betere hits te krijgen van bezoekers, kun je ook meer informatie plaatsen bij de informatie van het filmpje dan enkel en alleen de link naar de app in de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:29:
Het is de bedoeling dat ik er zoveel mogelijk apps en games van Android op zet.
Het is ook de bedoeling dat je ons algemeen beleid leest voordat je gaan posten. Maar ja...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.