Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Productreview, foutmelding bij korte toelichting

Pagina: 1
Acties:

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-11 17:25

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Bij het schrijven van een productreview heb ik een korte toelichting van precies 50 woorden (volgens de site, zelf ook nageteld), wat tevens het maximum is. Zodra ik de review echter als preview wil opslaan, krijg ik de melding "Korte toelichting geeft een fout: Dit veld mag uit maximaal 50 woorden bestaan", wat natuurlijk gek is gezien ik precies 50 woorden heb gebruikt.

De woord-teller bij de korte toelichting staat hierna op "0 woorden". Zodra ik iets wijzig in de tekst verandert de telling weer naar het juiste aantal woorden (als ik bijvoorbeeld een letter uit een woord verwijder, staat de teller weer op 50 woorden). Opnieuw proberen om als preview op te slaan geeft dezelfde melding.

De browser is Firefox 31 op Windows 7. De tekst die ik als korte toelichting heb gebruikt en het probleem veroorzaakt is
De G700s is de opvolger van de G700 en dat is te merken, de verschillen zijn zeer minimaal. Op zich niet gek, want de G700 deed al veel dingen goed en de G700s dus ook. Prestaties en instelbaarheid zijn goed, maar de opdruk van de G700s vind ik niet mooi.
Edit: Ook als ik mijn korte toelichting in kort tot 48 of 49 woorden (door simpelweg aan het eind van de laatste zin woorden te verwijderen), krijg ik dezelfde foutmelding. Pas bij 47 woorden kan ik de preview opslaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Rannasha op 12-09-2014 14:08 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Er zat een bugje in de manier waarop het aantal woorden werd geteld. Dat is inmiddels verholpen en zal vanaf morgen weer kloppen met de teller die je ziet :)

Intentionally left blank