Multi-quote selector

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-09 15:05
Vraag me af of er al eens is nagedacht over de optie om bij het quoten van iemand op het forum te kunnen selecteren welke sub-quote je wil overnemen?

Als voorbeeld:

Jan quote in zijn post Kees en reageert op Kees, daarnaast quote hij in dezelfde post ook Piet en reageert op Piet.

Nu wil ik reageren op de post van Jan, maar dan alleen op zijn reactie aan Piet.

Dus:

Ik quote Jan, maar ik zie beide antwoorden in mijn reactie veld, die op Kees en die op Piet.

Het zou mooi zijn als ik door middel van een selectie nu kan aangeven op welk antwoord ik wil reageren. Zeker als er nog meer twee quotes voorkomen in een post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Stap 1: Quote bericht
Stap 2: Selecteer respones waar je NIET op wilt reageren
Stap 3: Druk op delete
Stap 4: ???
Stap 5: PROFIT!

Ik ben all for makkelijk doen maar bovenstaande stappenplan is luttele seconden werk. Wat ik nou weer wel zie zitten is dat je meerdere posts kan quoten in one go (ipv nu quote, naar beneden scrollen naar quote 2 en dan weer quote in te drukken enz.) :)

Maargoed, dat is een ander verhaal ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb op een ander forum wel eens gezien dat je kan selecteren in een post en als je dat gedaan hebt komt er boven je selectie een knopje bij: "quote text". Dat is wel bruut gemakkelijk eigenlijk. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Laatst online: 28-09 15:05
@Notna
Ik snap wel dat je kan deleten, maar ik vind het niet altijd even overzichtelijk. Voor je het weet zit je weer de verkeerde quotes te wissen enzo. Overigens jouw idee is inderdaad ook iets waar ik aan dacht quote-wise gezien dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

S1W schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:37:
@Notna
Ik snap wel dat je kan deleten, maar ik vind het niet altijd even overzichtelijk. Voor je het weet zit je weer de verkeerde quotes te wissen enzo. Overigens jouw idee is inderdaad ook iets waar ik aan dacht quote-wise gezien dan ;)
True, zeker met lenghty quotes kan het soms heel snel heel fout gaan. Maar ik probeer alleen advocaat van de duivel te spelen. Howel ik 0 verstand heb van hoeveel Dev tijd dit zou meebrengen to begin with :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 28-09 09:30

duderuud

Sliden is koel

NMe schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:20:
Ik heb op een ander forum wel eens gezien dat je kan selecteren in een post en als je dat gedaan hebt komt er boven je selectie een knopje bij: "quote text". Dat is wel bruut gemakkelijk eigenlijk. ;)
YouTube: XenForo 1.4 Improvements to Replying

Zeer handig!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Of gewoon quoten naar de quickreply, da's net zo makkelijk. Werkt alleen niet in topics waar die verborgen is.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Ik vind de optie zoals in forums.autosport.com gebruikt wordt wel makkelijk. Je kan tijdens het lezen quotes verzamelen en op het eind één reply maken waar de quotes verzameld worden. Zo komen we ook een keer van al die ellendige dubbel/triple/quad posts af.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1