Ik heb die exacte versterker hier op mijn werkplek staan. Het is echt budget spul, plastic knoppen en de kast sluit rondom niet helemaal netjes af. Het geluid is echter behoorlijk okay om op kantoor radio of spotify mee te luisteren. Echte audiofielen moeten hier ver vandaan blijven, maar voor casual gebruik is het prima.
Wat ik vooral handig vind aan deze budgetversterker zijn de treble, midtone en bass dials om het geluid op de speakers te finetunen. De meeste echte budgetversterkers (Lepai, T-Amp clones) missen die instellingen. Ik heb er twee bookshelf boxen aan hangen van 6 Ω, 140 Watt, 2-weg (SkyTronic SHFB55B). Ook heb ik er een Kenwood subwoofer aan hangen. Deze versterker heeft geen subwoofer uitgang, dus deze heb ik er met een High-Low converter aangehangen. Met een beetje finetunen komt er een aardig gebalanceerd geluid uit. De lage midtones lopen een beetje achter, maar voor de rest is het prettig om naar te luisteren.
De versterker zelf kan aardig hard en vervormt in het uiterste bereik wel behoorlijk. Maar alles op 75% of minder vermogen vind ik zeker acceptabel om naar te luisteren. De basisvereisten van een versterker zijn in ieder geval aanwezig. Het schakelmateriaal voelt redelijk solide aan en de versterker heeft een speaker relais. Het grootste manco wat mij betreft is dat er een kleine fan in de kast ingebouwd is, welke continu aan het blazen is. Het is geen hard geluid, maar wel hoorbaar als het stil is in de kamer.
Voor de 5 tientjes die ik er voor betaald heb ben ik er tevreden mee
Een tweedehands versterker van een beter merk is wellicht qua geluidskwaliteit beter, maar dan heb je waarschijnlijk niet zo'n compacte kast.