[iPad 1] Scherm op afstand aan/uit ivm domotica

Pagina: 1
Acties:

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:20
Ik heb een oude iPad 1 in gebruik voor domotica. iPad hangt aan de muur en toont een webpagina. So far so good.

Probleem is echter dat ik zelf iedere keer het scherm aan/uit moet zetten als ik op sta en naar bed ga.

Is het misschien mogelijk om via SSH het scherm aan/uit te zetten? Of anders via een timer? 06:00 aan/unlock en om 0:00 uit/lock

Brightness op 0% kan ook als workaround...

Er staat nu iOS 5.1.1. met jailbreak op. Ik heb al wat zitten zoeken, maar kan het niet vinden... Iemand die zoiets weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Hij locked zichzelf toch gewoon na een aantal minuten? Dan is het scherm uit.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ja, dat is standaard zo inderdaad. Maar die feature heb ik al uitgezet omdat ik hem gewoon continu aan wil hebben. Maar 's nachts hoeft dat niet, en dan wil ik graag het scherm uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:48
Probeer eens Kiosk programma, gebruiken wij in de winkels. Kun je van alles instellen.
Wij gebruiken het voor het tonen van een webshops en/of combi met foto's.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Dat is een hele goede tip, daar had ik nog niet aan gedacht! Eerste hit die ik tegenkwam op Google lijkt scherm ook aan/uit te kunnen zetten inderdaad: http://www.kioskproapp.com/itunes-apps

Helaas is de versie die dat kan wel een betaalde, en dan nog $40 ook :( Even verder zoeken of er een gratis/goedkopere kiosk app is die dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
Ja, dat zei je er niet bij, dat het gratis moest zijn. :)
Volgens mij kan de app ook triggeren op beweging van de front camera (mits de ipad die heeft)
Heb je gewoon een fotolijst, en als je ernaar toeloopt, springt je standaard website naar voren.
En na idle tijd weer op fotolijst.

[ Voor 6% gewijzigd door WeHoDo op 12-09-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:31
iPad 1 heeft dat niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
In winkels werken we met de Plus versie. Die kun je managen bij power settings / night mode / brightness.
Wij zijn zeer tevreden met de App.

Pagina: 1