Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

budgetlaptop tips

Pagina: 1
Acties:

• carlo1986
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-04-2024
Ik zit nog dubio over wat voor soort dit omdat het budget er laag is

Wat ga je met je laptop doen?
Hij is nodig voor office (word/excel), makkelijk te verplaatsen, en vooral om films/series te kijken.

Wat is je budget?
Het budget is ongeveer 350

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja hij moet mee te nemen zijn naar werk en of trein.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit een beetje te dubben over een Lenovo (prijs/kwaliteit) of miss toch een soort tablet met toetsenbord.

Ik zit nog in de oriënterende fase en ben op zoek naar ideeën betreft wat te kiezen.

Alvast bedankt.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:29

Quad

Doof

Heb je zelf al een aantal notebooks gezien die binnen jouw budget en mogelijkheden vallen?

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• carlo1986
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-04-2024
Ja de Asus transformerbook, of gewoon een chromebook, heb er niet veel verstand van, hoop dat dit iets specifieker is.

• Quad
  • Laatst online: 00:29

Quad

Doof

Nee, iets specifieker is iets uitzoeken waarvan je denkt dat binnen jouw eisen en of mogelijkheden valt, zoals deze pricewatch: Acer Aspire E1-510P-29204G32Dnkk

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-11 12:14
Ga simpel weg gewoon voor de chromebook. Perfect voor je doelen en lekker compact. Heb zelf de toshiba cb30-102. Nu bij bol.com trouwens nog 15% korting ook! :
http://www.bol.com/nl/l/c...shbanner_A1_Chromebook_3_

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

• Nazlive
  • Laatst online: 15:42
Bananendoos schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:43:
Ga simpel weg gewoon voor de chromebook. Perfect voor je doelen en lekker compact. Heb zelf de toshiba cb30-102. Nu bij bol.com trouwens nog 15% korting ook! :
http://www.bol.com/nl/l/c...shbanner_A1_Chromebook_3_
Chromebook lijkt me niet verstandig als je Word en Excel nodig hebt. Dan is de Asus T100 of Acer Switch een beter idee.

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-11 12:14
Nazlive schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:33:
[...]

Chromebook lijkt me niet verstandig als je Word en Excel nodig hebt. Dan is de Asus T100 of Acer Switch een beter idee.
Sorry voor de late reactie en kleine bump maar op een chromebook vervang Google Docs je word en Google Spreadsheat je Excel ;)

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Pagina: 1