Ik kreeg ineens weer een impuls ff mijn CPU op 475MHz zetten ipv 450MHz. Ik doe dat verhoog de voltage met 0,2 en hij post. Echter ik krijg een registry error. Voltage nog maar 0,1 hoger, wil hij die registers repareren, maar hij hing daar. Toen heb ik de jumpers weer naar 450MHz gezet, en voltage weer naar 2,4V en nu start die helemaal niet meer op! *snik...* ook het cpufannetje draait niet meer, de hdd spint wel op maar boot niet. De jumpers staan 100% goed. Echt wel vaag!
Waarschijnlijk is er een zekering doorgebrand, dat het moederbord een verhoogd voltage niet aankan. Je zult over je hele moederbord stroom moeten gaan meten. Dat is echt een rotklus, heb ik ook eens moeten doen en je wordt gek van al die zekeringen... en helemaal het solderen van nieuwe...
TGEN
TGEN
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Hij doet het weer! 
Alleen nu doet Outlook Express het ineens niet meer na het restoren van het register!
Het lag aan een dimmetje die perongeluk een beetje los was gaan zitten bij het verzetten van de jumpers.
Alleen nu doet Outlook Express het ineens niet meer na het restoren van het register!
Het lag aan een dimmetje die perongeluk een beetje los was gaan zitten bij het verzetten van de jumpers.
Verwijderd
Tja, dat kan gebeuren he, ben ik ff blij met m'n dled's, kan ik daaraan zien waarom ie niet opstart