• lars3300
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-04 16:08
Zojuist heeft Alternate de Corsair K70 RGB te koop gezet op de website. Het probleem is alleen de prijs.

Met een adviesprijs van $169,99 in de VS zou je denken dat dat hij hier rond de 130-140 euro zou kosten, maar nee. Alternate heeft besloten dit toetsenbord te verkopen voor 199 euro!

Wat vinden jullie hiervan? Wordt dit de gemiddelde prijs in Nederland? Zal de prijs dalen?

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Die $169,99 is sowieso ex tax volgens mij, plus $=€ + early adopter = (on)redelijke prijs

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:59
De dollarprijzen in Amerika zijn altijd zonder btw.

Het is vaak dat de prijzen in Europa hoger zijn door de dollarprijzen, daar zijn meerdere redenen voor te verzinnen.

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Deze prijs is echt belachelijk, ik was en ben erg geïnteresseerd in dit toetsenbord, maar geen haar op m'n hoofd voor dit bedrag.

• lars3300
Newegg verkoopt m gewoon voor die prijs: http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16823816022

Dus is incl. belasting.

Ik begrijp dat de prijs dan iets hoger zou kunnen liggen, zo rond de 150-160 euro, maar €199 is ronduit schandalig. Ik wil dit toetsenbord heel graag kopen en wacht al ruim een half jaar op de release, maar voor deze prijs laat ik hem zeker schieten.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:00

paQ

Sja.. naja... je kan gaan stampvoeten, of hem dan in de VS bestellen :)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• lars3300
paQ schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:58:
Sja.. naja... je kan gaan stampvoeten, of hem dan in de VS bestellen :)
Waar wil ik dat doen? Newegg verzend niet naar Nederland en Amazon ook niet. Ik zou wel een amerikaanse webshop kunnen gaan zoeken die het opstuurt voor mij maar dan zijn de verzendkosten torenhoog en moet ik import belasting betalen. Dat heeft geen zin.

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-08 08:46
lars3300 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:07:
[...]

Waar wil ik dat doen? Newegg verzend niet naar Nederland en Amazon ook niet. Ik zou wel een amerikaanse webshop kunnen gaan zoeken die het opstuurt voor mij maar dan zijn de verzendkosten torenhoog en moet ik import belasting betalen. Dat heeft geen zin.
Newegg verstuurd wel naar NL en iemand uit het mechanicshe toetsenbord topic heeft hem via amazon besteld dus die mogelijkheid is er wel. Alleen het kost meer

• lars3300
Hippowave schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:15:
[...]

Newegg verstuurd wel naar NL en iemand uit het mechanicshe toetsenbord topic heeft hem via amazon besteld dus die mogelijkheid is er wel. Alleen het kost meer
Holy shit sinds wanneer is dat! Dat is zeer recentelijk gebeurd want ik had laatst nog gekeken en toen was dat nog niet zo. Dan maar eens even kijken :*)

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Het nu van dit topic ontgaat mij een beetje. Prijzen zijn niet 1:1 te vergelijken zoals deze in Amerika gelden. Denk aan belasting die hier nog bovenop komt en natuurlijk de importheffing etc. Dit topic sluit ik bij deze
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.