Nieuwe quality--headset nodig

Pagina: 1
Acties:

• Yogghii
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-03-2023
Ik zoek een?
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een degelijke headset. Ik ben allerlei opties al langs geweest. ZO heb ik een tijd lang een Sharkoon gehad, maar deze werkt niet met mijn PS4. Laatst heb ik een Sony MDR-DS6500 gekocht, alleen deze heeft weer geen mic.
Zoals je hoort ben ik dus deze keer op zoek naar een Headset met goed geluid, een mic en de mogelijkheid om aangesloten te zijn op de PS4, het liefst surround.

Nu heb ik zelf even gekeken naar de gebruikelijke merken (Razer, Turtlebeach, Triton enz.) maar ik krijg altijd van mensen te horen dat dit of geldverspilling is of de kwaliteit heel erg tegenvalt. Ik ben dus ten einde raad en hoop dat hier iemand een koptelefoon kan aanraden waar hij zelf goede ervaringen mee heeft.

Wat is je budget?
Ik heb zo'n 250 euro hiervoor beschikbaar.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niet echt uit. Wel moet hij aansltuibaar zijn met een optische kabel ivm PS4.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de koptelefoon gebruiken op zowel de computer als de PS4. Mijn computer heeft alle mogelijke aansluitingen voor audio, de PS4 echter alleen optische aansluiting.

• Mr.Jingles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-02 18:10
Ik het onlangs positieve geluiden gehoord over de Astro A40 & A50. Maar ik heb er helaas zelf geen ervaring mee. FrankieonPCin1080P review hem hier: http://youtu.be/a1TgcyLbqXo

pricewatch: Astro A50 Wireless

[ Voor 25% gewijzigd door Mr.Jingles op 11-09-2014 11:22 ]

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-01 09:09
Ik heb sinds twee jaar een Astro A40 in bezit, en ik hoop dat deze nog 15jaar mee mag gaan; wat een fijn ding. Het ding blinkt uit in games (zwakke-bass wordt versterkt, voetstappen in FPS games bijvoorbeeld). Ik hoor van echte muziek-fanaten dat dit ding totaal niet geschikt is, maar daar heb ik geen last van. Muziek klinkt prima in mijn oren, maar het ding is geoptimaliseerd voor games.

Verwijderd

Ik ben zelf zeer tevreden over de sony wireless ps headset. Vritueel 7.1, redelijke mic, draadloos(lekker als je ps4 wat verderop staat) en onlangs is er een nieuwe versie uitgebracht voor de ps4.
Sony wireless headset gold

• Yogghii
Bedankt voor de tips tot zover! Ik heb even gekeken en kon al wel een goedkope Astro A50 vinden, zeker iets om over na te denken.
Sony headsets had ik nog niet echt naar gekeken, maar kan me inbeelden dat dit goed geïntegreerd is met de PS4. Ga ik ook nog even naar kijken.

Verwijderd

En hijs maar 100euro,dus voor die overige 100 een goede koptelefoon kopen voor echte muziek en xergelijken, en de ps4 headset zowel op ps4 en pc gebruiken voor gamen.

Of! Een hele goeie headset, en dan een clipon of een modmic.

Modmic moet je sowieso ff checken, heel tof!

• Yannick97
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-02 20:12
De Steelseries H Wireless, misschien wel ietsjes duurder als je budget, maar zit alles op zoals gevraagd! En een extra'tje: Een range die je op bijna geen enkele koptelefoon zal vinden

YouTube: Steelseries H Wireless Gaming Headset

[ Voor 15% gewijzigd door Yannick97 op 11-09-2014 15:49 ]

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

• Gamersblood
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-07-2019
De CM Storm sirus 5.1 doet het erg goed. Anders de hyperX Cloud mooie klank en niet zuinig met de bass.

• Yogghii
Al een tijdje geleden dat ik deze vraag stelde, maar wilde laten weten dat ik een Astro A50 heb gekocht en hij perfect werkt! Heb hem refurbished van Amazon gehaald, scheelt toch weer 50 euro met hier in de winkels.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-02 07:13
pricewatch: Astro A50 Wireless is nu alweer een jaar in mijn bezit, en hij is nog als nieuw. Een geweldige headset en zeker een aanrader!

• kadaver22
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-07-2023
ik gebruik nu en tijdje de Logtech G930. hij bevalt prima, SUPER mooi geluid. hij is Draadloos en de accuduur gaat zon 6/7 uur mee. Ik kan het hele huis doorlopen zonder dat mijn headset gaat kraken. EN je bent maar c/a 100 euro kwijt. Zeker een aanrader !
Pagina: 1