Op dit moment gaan we op ons werk over van 2 monitor setups naar 3 monitor setups voor de developers die dat willen. Nou is het voor het grootste deel van de desktops niet zoon probleem omdat die 2 pci2e slots op het moederbord hebben, Echter hebben wij ook een aantal pcs die maar 1 pci2e slot op het moderbord hebben.
Nou is het plan om voor deze desktops een video kaart te zoeken die 3 monitoren kan aansturen, geprefereerd een nvidia kaart.
Verder hebben alle monitoren 1 DVI ingang en een VGA ingang.
Ook draaien alle developer desktops ubuntu.
Ik zoek een?
pci2e nvidia kaart die 3 monitoren kan aansturen (Voor desktops dus het hoeft geen gaming kaart te zijn)
Wat is je budget?
budget is in overleg met mijn baas
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geprefereerd nvidia kaarten omdat we daar net wat betere ervaring mee hebben dan ATI.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Het is voor de developers, het hoeft dus alleen 3 bureau bladen te renderen.
- 1 pci2e slot, dus een video kaart die 3 monitoren aan kan sturen
- alle monitoren hebben 1 DVI en 1 VGA ingang.
Wat heb ik al gedaan
- rond gegoogled op termen als 'Ubuntu nvidia 3 desktops one video card' en meerdere variaties hiertussen
- verder had ik wat gevonden over 3d surround van nvidia (http://www.geforce.com/wh...-on-the-geforce-gtx-680#1) maar dat lijkt meer voor gaming te zijn.
Nou is het plan om voor deze desktops een video kaart te zoeken die 3 monitoren kan aansturen, geprefereerd een nvidia kaart.
Verder hebben alle monitoren 1 DVI ingang en een VGA ingang.
Ook draaien alle developer desktops ubuntu.
Ik zoek een?
pci2e nvidia kaart die 3 monitoren kan aansturen (Voor desktops dus het hoeft geen gaming kaart te zijn)
Wat is je budget?
budget is in overleg met mijn baas
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geprefereerd nvidia kaarten omdat we daar net wat betere ervaring mee hebben dan ATI.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Het is voor de developers, het hoeft dus alleen 3 bureau bladen te renderen.
- 1 pci2e slot, dus een video kaart die 3 monitoren aan kan sturen
- alle monitoren hebben 1 DVI en 1 VGA ingang.
Wat heb ik al gedaan
- rond gegoogled op termen als 'Ubuntu nvidia 3 desktops one video card' en meerdere variaties hiertussen
- verder had ik wat gevonden over 3d surround van nvidia (http://www.geforce.com/wh...-on-the-geforce-gtx-680#1) maar dat lijkt meer voor gaming te zijn.