Hoi allemaal!
Al een tijd ben ik opzoek naar een nieuwe laptop. Mijn oog is gevallen op de HP Pavilion 17-f050nd. Ik vraag mij echter af of deze laptop rond dit budget ook daadwerkelijk een goede keuze is. En of dit niet een hele commerciële laptop is die je overal tegenkomt wegens Marketing, of omdat die daadwerkelijk goed/populair is.
Wat ik belangrijk vind is om niet over twee jaar alweer heel ver achter te lopen op technologie en dat de nieuwe windows en toekomstige updates soepel zullen blijven draaien. Ik zal een beetje gamen maar niet al te veeleisend hierin (zal voornamelijk The sims 4 zijn
) Daarnaast kijk ik regelmatig films, een HD scherm, 17 inch vind ik dus belangrijk. En doe er de administratie op voor mijn bedrijf.
Zelf denk ik daarom aan:
Intel i7 processor die fijn snel klokt
minimaal Nvidea Geforce 840m
minimaal 8 gb ram.
Ik ben geen expert, en weet dus niet of dit realistische eisen zijn of dat ik op meer zaken moet letten. (netwerkkaart bijvoorbeeld? Moet wel snel kunnen internetten) mijn budget is maximaal 900 euro.
Vandaar dus mijn vraag aan jullie, is de HP Pavilion 17-f050nd een goede keuze of heeft iemand een beter idee
? En wellicht zijn de laptops rond de 700 euro met een I5 processor ook wel geschikt voor mij? Hoop alleen niet dat ik dan dus te snel alweer achterloop en een nieuwe nodig heb.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Zelf weet ik het echt niet meer:)
Link: http://tweakers.net/pricewatch/391411/hp-pavilion-17-f050nd.html
Groetjes,
Melanie
Al een tijd ben ik opzoek naar een nieuwe laptop. Mijn oog is gevallen op de HP Pavilion 17-f050nd. Ik vraag mij echter af of deze laptop rond dit budget ook daadwerkelijk een goede keuze is. En of dit niet een hele commerciële laptop is die je overal tegenkomt wegens Marketing, of omdat die daadwerkelijk goed/populair is.
Wat ik belangrijk vind is om niet over twee jaar alweer heel ver achter te lopen op technologie en dat de nieuwe windows en toekomstige updates soepel zullen blijven draaien. Ik zal een beetje gamen maar niet al te veeleisend hierin (zal voornamelijk The sims 4 zijn
Zelf denk ik daarom aan:
Intel i7 processor die fijn snel klokt
minimaal Nvidea Geforce 840m
minimaal 8 gb ram.
Ik ben geen expert, en weet dus niet of dit realistische eisen zijn of dat ik op meer zaken moet letten. (netwerkkaart bijvoorbeeld? Moet wel snel kunnen internetten) mijn budget is maximaal 900 euro.
Vandaar dus mijn vraag aan jullie, is de HP Pavilion 17-f050nd een goede keuze of heeft iemand een beter idee
Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Zelf weet ik het echt niet meer:)
Link: http://tweakers.net/pricewatch/391411/hp-pavilion-17-f050nd.html
Groetjes,
Melanie
[ Voor 5% gewijzigd door Melanies op 11-09-2014 10:11 . Reden: link naar de betreffende laptop geplaatst. ]